01 detsember 2019

"Suvine Jõulupidu? Miks ka mitte!"

Ehehee! Teie unistate, aga mul on!

"Mis asi mul on?", tahate kindlasti teada.

Päris habemega, päris Jõuluvana telefoninumber on lühivalikus. Vat see mul on! Ärge nüüd kadedaks minge, aga Jõuluvana helistas ise mulle paar päeva tagasi ja uuris kas tralli ka tänavu teeme?

Loomapäästegängis nagu ilmselt ka teistes organisatsioonides on nii, et sellest va loomade aitamisest võtab osa kogu pere kõige pisimateni välja. Sestap tahaks neid põnne väga üllatada. Paraku pole tähtede seis majanduslikus mõttes praegast kõikse etem.

Kuna ma olen üks paras Tagurpidi-Ants, siis pakkusin Jõuluvanale hoopis ühe teise hullu idee välja:

"Tead Jõuluvana, teeme hoopis Suve-Jõulud gängi lastele. Ma kunagi tegin enda küla tittedele koos ehitud puu ja kinkidega ning see kõik oli megatore! Tuled meie suvepäevadele?"

"Väga hea mõte! Miks ma küll ise selle peale pole varem tulnud?"


"Ära sel suvel siis habet maha aja ja tuled punastes lotendavates trussikutes punase t-särgiga! Müts peab aga küll peas olema ja kingikott ka kaasas! Oled sa nõus palavaga põdrad siis juba vankri, mitte saani ette rakendama?"

"Ikka olen ja teeme ära! Sära laste silmis ei asenda miskit! Miks ma küll ise selle mõtte peale pole varem tulnud? Suised Jõulud - nii tore mõte! Loomulikult tulen väga hää meelega!"


Mõnusat rahulikku advendiaega sõbrad, sugulased, tuttavad, võhivõõrad ja isegi need, kellele ma rämedalt närvidele käin! Mingu meil kõigil hästi! Ho-ho-hoo!

#ivomiil