28 detsember 2019

"Järeljõulud!"

Olete kuulnud säherdusest pühast nagu "Järeljõulud? Ma ka polnud, aga taoline püha on täitsa olemas. 

Loomapäästegrupp igatahes naudib inimeste headust ka pärast "Pärisjõulusid" ja saame kingikotikesi pea iga päev.

Häid soove on palju ja kestev neist kõlaks umbes nii:

"Tugevaid närve ja pidage vastu! Tee missioon on väga üllas ja vajalik!"



Sedapuhku on kingikotti sokutatud ka personaalseid pakke otse mulle. Olen hämmingus ja tänulik, kuigi seda pole tõesti vaja. Marianne tegi lausa säherduse vägeva kingituse nagu lihasele pojale. Ole sa tänatud hää naine!

Ma nii palju muidugist vihjan, et kuigi viskan siin "joomanalju" üsna tihedalt, siis tegelikult pole ma napsumees oma kolm aastat või kauemgi teps enam mitte. Küll need putlid kunagi ka lahti keeran ja siis teen pressiteate ning olete kõik oodatud ühele vägevale puhkusereisile "Lollidemaale". Seniks las seisavad ja läevad paremaks.

Ei hakka eraldi kedagi rohkem välja tooma ja teen kõigile ühe suure sügava kummarduse:

"Aitäh ja küll me jaksame kui te Loomapäästegruppi jätkuvalt toetate! 

We will rock! Thank's for rockin' with us!"

Päälik on kõne pidanud ja tänab šokolaadi eest! Pistsin puhta üksinda nahka! Maitses väga hästi! Aitüma Vesilo pere!