05 detsember 2019

"Pärnakad!" Kelle süsimust kiisu jäi auto alla?"

"Ma ajasin ootamatult teele jooksnud kassi alla", teatas meeldiv naishääl telefonis, väike värin hääles.

"Kas tal on suured vigastused?"

"Ta on juba surnud, aga ma ei saa looma niimoodi vedelema jätta. Kuhu ma pöörduma pean?"

"Varjupaigad koristavad korjuseid ja saadavad utiliseerimisele ning heal juhul saab neist kütusele biolisand või väetis.

Ei ole kena lõpp loomale. Saatke mulle fotod ja täpne koht. Teen postituse ja proovin omanikku leida - inimene saab oma lemmiku vähemalt väärikalt maha matta."


"Pärnus, Ehitajate teel. Kass on üleni musta värvi"


"Mul on teile üks palve. Kui te julgete surnud looma puudutada ja see liigvastik pole, siis palun tõstke ta teepervele või pange kuskile põõsa alla. Muidu sõidetakse päris laiaks või minnakse teda nokkima ja see pole üldse ilus vaatepilt"

"Ja-jah, pole probleemi. Ma teen seda!"


Tore, et on ka selliseid autojuhte! Minu kaastunne, aga loodetavasti jõuab see kurb postitus ka kiisu omanikuni ......