16 juuli 2020

Mursik: "Hurraa! Olen maailma kõige tervem kass!"

Laksan teise hea kassiloo kohe otsa. Mursikut mäletate? Ja-jaa, toosama kiisu, kes Harjumaal Munalaskmes poolsurnuks peksti. Ka tema päästmine on absoluutne edulugu, kus oma osa on nii heal õnnel, pädevatel arstidel kui loomasõprade toetusel.

Mursiku ravi läks ühtekokku maksma 914.17 ja sellele tiksus veel natuke otsa. Tean seda seetõttu, et hiljuti päris politseiuurija aru, et see summa toimikule juurde lisada ja jõhkard maksab kõik tagasi. Antud uurijat pean ma küll tunnustama - ta on nagu hagijas, kes visalt jälge ajab ja tahab sadisti kassile tehtud piinade eest korralikult liistule tõmmata.

See sõltub muidugi kohtunikust - kui satub selline, kes loomi ei salli, siis pole midagi teha, aga politsei on antud juhul tubli. Mäletatavasti teine uurija, kes tegeles Suure-Jaani Kiku peksmisega jättis uurimise pooleli, sest kass jäi ju ellu! Mida kuradit, sest tegu on ju üksühele juhtumitega ja ka seadus on üks, aga nagu isegi aru saate, siis see kõik ei oma tähtsust - loeb ametniku isiklik arusaamine ja tuju, mis pahatihti sõltub vaid sellest, millal ta viimati keppi sai. M.O.T.T.

Mursik kolis imekauni modellivälimusega noorukese Grete juurde ja sinna ta jääbki oma päevade lõpuni. Enam ma ei peaks ta isikut varjama, aga ilma loata ei hakka seda ka levitama. Kass on toaelu ja uue kodu reeglid omaks võtnud ning taaskord läks nii, et viletsat tänavaelu elanud kiisule tähendas kõva keretäis ja Loomapäästegrupi sekkumine "loomade loterii" peavõitu.

Veel üks seik, mis on vist tänaseni ära õiendamata. Mursik on samuti rekordimees ja kannab superstaari tiitlit ning temast rohkem pole annetatud ühelegi kiisule - 11 000 eurot oli see number kui mälu ei peta. Just Mursik tiris Loomapäästegrupi 6700 eurosest võlamülkast välja ja sillutas tee paljudele järgmistele loomapäästeoperatsioonidele.

Pean plaani kõik mu 13 aasta jooksul algatatud edukamad kamapaaniad ritta sättida. Olin ma siis Loomakaitse seltsis, Varjupaikade MTÜ-s, Loomakaitse Liidus või praeguses gängis ei oma tähtsust. Lihtne see pole ja kõik saavad abiks olla, sest paljuski pean toetuma teie mälule ja meedias ilmunud lugudele. Vähemalt kümme supersataari saame vast ikka kokku alustades (vist) 2008 aastal Leppneemest leitud berhale, kellele annetati (vist) üle saja tuhande krooni.

Las lumi tuleb maha ja ilm läeb sandiks - siis teeme ära. Endal ka huvitav. Sedapuhku lisaks juurde ka umbmäärased (ei saa konkreetse loomaga siduda) telefoniannetused ning siis vist kadedad konkurendid lihtsalt tapavad mu ära. Haigekassat mul pole, aga küllap korjate ka minu elustamiseks rahakest ja loomaarstid aitavad taas jalule. Ühed imetajad oleme ju kõik.

Grete käis hiljuti Mursikuga tervisekontrollis ja tema kiri teeb südame soojaks vast kõigil loomasõpradel:

"Tere, saime nüüd analüüside vastused. Öeldi, et tervemat kassi polegi olemas 😊 Kõik näitajad on normis ning nüüd võib ka vaktsiinid ära teha."

Katame lauad sõbrad! Üheskoos oleme me vägevad ja selle koostöö tõttu saavad eluõiguse tagasi ka need, kellele isegi paadunumad optimistid ei julgenud edu ennustada. Mina tänan!