18 august 2020

"Kes on see troll, kes end Žoriku taha peidab?"

 "Tere! Mina olen Nõps! Täna tahan ma teile rääkida ühest toredast inimesest, kelle nimi on Heiki Valner. Ma oleksin ammu surnud kui poleks see imetore kuldse südamega mees poleks tulnud ja mind räämas talust päästnud, kus üksinda pikki kõledaid kuid olin külmas ja pimedas näljasena sunnitud elama jne bla-bla-bla ..."

Umbes sellise verbaalse enesekiiduga peab keegi inimene Facebookis Kalamaja Žorikule lehte, kus ta paneb koerale sõnu suhu ja kiidab muudkui end ning laidab teisi. Mis teha kui alaväärsuskompleks on ja tunnustuseiha on nii kaugele arenenud. Minu kaastunne!

Foto: Facebook/Zorik kalamaja
Tekstist loeb välja, et tegu on naisterahvaga. Äkki ei ole ka? Mida siis proua või härra "menopausile ja luudehõrenemisele" soovitada?

* Tore, et sa kunagi seda koera aitasid, aga nüüd teeb seda igapäevaselt hoopis teine perekond ja sind pole enam vaja. Lepi olukorraga ja ära sega inimesi.
* Tore, et sa talle päevas korra toidu ette loopisid, aga sa polnud ainus, kes selle koera eest hoolitses. Miks just sulle peaks medali andma?
* Lobi ette loopimine pole ainus, mida loom vajab. Kus sa siis olid kui ta haige oli või sõiduteel vedeles? Jälle mujal. Selge see
* Sulle ei meeldi, et Žorikule skulptuur ilma sinu abita rajatakse. Keda huvitab ja vaena edasi - see ei mõjuta absoluutselt ja kuju tuleb. Siis lähed maha lõhkuma või haige mõrd?
* Lubasid Žoriku taas narkoosiunne suigutada ja ta kuju avamisele koos "pärismehega" tuua kui Valnerit seal pole? Tühja ma seda vana koera väntsutada ja tema elu hinnaga su ego upitada lasen! Ära kujuta isegi ette mitte!

Sind ei ole enam vaja ja lepi olukorraga - korja õhtul ämbritäis löga kokku ja mine kodutuid loomi söötma. Otsi endale uus Žorik, kes ilma sinuta justkui elada ei saa ning leia oma elule taas mõte!

"See vihmane päev pani mind mõtlema, kui tänulik ma Sulle olen Irina, et mulle 13a oled toitu ja puhast vett toonud. Ilma sinuta poleks ma siin. ❤️ Sa võitsid minu südame"

"Sitta sa võitsid, kes iganes sa oled ja see koer ei lasknud sind isegi viie meetri lähedusse! Kedagi teist ei lasknud ka, siis kui täie tervise juures oli!"