20 detsember 2021

"Tänulugu naiste võtmes"

"Issand! Ma olen nii õnnelik. Mallekene oma kuldsete kätega on täielik küünevõlur, kelle tööd soovitan kõigile. Ta on nii nummi ja hea maitsega. Muah ja kalli-kalli armsake - sa päästsid mu elu!"

Umbes selliseid läägeid postitusi naised ikka vahest kribavad, Mehed kehitavad õlgu ja hoiavad oma emotsioonid vaos. Eile näiteks käisin Taago juures rehve vahetamas. Tema firma seisab hea selle eest, et Loomapäästegängi masinate papud palju soodsama hinnaga alla saavad ja ikka aastaajale vastaksid. Ja nüüd ma naisestun ega häbene seda teps mitte tunnistada:

"Kui te vaid teaksite kui hellalt, samas aga kindla käega Taago rehve kohtleb - see on võrratu! Täielik rehvivõlur! 

Sa oled nii nummi Taagokene ja kalli-kalli, musi-musi mu päiksekiir! Sa päästsid mu päeva ja ehk kogu elugi! 

Ja need roosad Zara töökindad olid nii armsalt seksikad ja sobisid sulle kui valatult! Ma armastan Sind nii-nii meeletult! Muah!"

Tavaliselt naised eksponeerivad ikka ennast isegi siis kui kellegist teisest jutt käib. Siin ma nüüd küll eristun ja panen Taagokese koos tema semudega piltidele, mitte ennast. Tähtsam kui foto, on tänapäeval selle all olev allkiri, millest omakorda veel tähtsam see, kes pildi tegi. Siin ma juba allahindlust ei tee:
  • Fotod: HEIKI VALNER MADISE POEG, sünd: sünd: 1965, pikkus: 190, kaal: 120 viimane seks: 1986, 21.august, kell 19.32
  • Meik: VALNERI ILUMAAILM
  • Taagokese pesu: HEIKSI TRUSSIKUTETEHAS & CO'