25 detsember 2021

" Hüvasti kallis emakeel!"

Kirjutada oskab meist enamus. Räägin veidi protsessist oma näite varal. Ma suudan toota teksti tuhandete lehekülgede ulatuses, Kuid nüüd tuleb üks "AGA" ja nimelt see, et, kes minu õigekeelsust kontrollib? 

Eelmises loos oli 14 kirjaviga. Häbi tahab ära tappa! Ausalt! Veider, aga aju töötab nii, et kontrolli palju tahes, aga oma vigu ikka ei näe. Sestap vajab Loomaveeb keeletoimetajaid. Loone Ots, hea sõber, vaieldamatu autoriteet ja eeskuju märkis kunagi:  

"Sinu tekste on väga raske lugeda!"

Hea märkus, aga vaatamata sellele kallid loomasõbrad ja -vihkajad oodake või kartke - Loomaveeb tuleb ja juba 3.jaanuaril 2022! Sõltumatuna riigi- või reklaamirahadest või vandeadvokaat Robert Sarve terrorist, ta siiski tuleb.

Muideks, herr Sarvega on mul kohus veeburari alguses. Loomavihkajate esikaitseingel soovib ühele maadamile 13000 eurost kompensatsiooni, et julgesin väita nagu oleks ta mittevastutustundlik loomaomanik. Ei jää kohtuhimu pärast jää loomalood rääkimata. 

Olen näinud üsna palju vaeva kui arvestatada kasvõi kulunud töötunde. Kuigi olen Loomapäästegrupiga seotud, siis Loomaveebis kehtivad muud põhimõtted - loomade heaolu eelkõige ja kõik ühingud on võrdsed! Ma vähemalt proovin.