20 detsember 2021

"Heiki, kuidas sa praegusel ajal pensioniga välja vead?"

"Oled sa juba pensionil? Või varsti lähed?",
küsis täna hommikul mu inspiratsiooniallikas, salaarmastus ja seksuaalse ihalduse objekt Karmen Hülp ootamatult kui Timmu loomakliinikus tavapärasel romantilisel trehvunksil käisin. Asja teeb eriti traagiliseks see, et ta mõtles seda absoluutselt tõsimeeli.

"Halloo beib! Ma armastan sind ka! Nüüd isegi väga!"

Võimalusi taoliseks eksituseks on kaks. Kas ma näen tõesti vana välja või on Karmen lihtsalt pime? Esimene ei tule kõne allagi, sest olen ju nooruslik ja imeilus. Järelikult ta nägemine jamab. Nii kurb - pikk elu veel ees. Mnjah, aga küsiks siis vastu kah:

"Karmen kallis! On sul juba põhikool läbi või pead paar aastat veel pinki nühkima? Lisaks on täiesti ootamatu, et nii soliidne kliinik kasutab jõhkralt lapstööjõudu! 

Kui ma oleksin seadusekuulekam kodanik, siis teataksin kohe kuhu vaja. Õnneks või kahjuks ma pole. Las jääda seega meie ja blogilugejate vahele."

Muahahahaa ....