11 november 2021

"Pean tunnistama, et näete väga ilus ja kena välja"

"Pean tunnistama, et näete väga ilus ja kena välja, Ma leidsin sinu pildi, kui käisin siin lehel. Ma ei suutnud teie pildil nähtavale ilule vastu panna, kui saata teile taotlus. Ma tõesti soovin, et me oleksime väga head sõbrad. Ma ootan sinust kuulda."

Säherdune kiri. Ilmselt narkar? Miks ma kohe kõige hullemat mõtlen? Tõenäoliselt on see neiu pime, sest "nähtavat ilu" ei leia minu juures isegi tikutulega mitte. Ohh neid väljamaa naisi küll! Täitsa napakad ikka!

Sattusin kogemata sõnumitaotluste lehele ja seal neid kirju ikka oli. Oma paarsada, ma pakun. Vabandan, et pole vastanud, aga pole lihtsalt messi-inime. Hakkan nüüd siis vastama, aga olge kallid ning saatke oma kirjad tulevikus palun tuvidega - tõenäosus, et ma nad kätte saan, suureneb sadades kordades.