13 juuni 2020

OMANIK LEITUD! "Eestimaalased! Kelle kiisu kaduma läks?"

Kassikuulutused on sotsiaalmeedia lahutamatu osa ja neid on tuhandeid. Ka hukatud üleliigseid kasse ei loetleta tüki vaid tonni kaupa. See on nende maailma karm reaalsus, sest kodusid ei jagu. 


Antud kuulutus oleks pidanud ilmuma juba üleeile, aga ma unustasin ära, sest näikse, et kõik Maarjamaa loomad on plaaninud sel nädalal autode ette hüpata.


Pole kahtlustki, et see kassikuulutus eristub teiste seast. Oma kogemusest lähtuvalt ei imestaks ma üldse kui nüüd kohe umbes veerandsajalt konkreetselt selle sphynx cat'i omanikult kirja saaksin.



"Ma pole väga kassinimene, aga tema mulle meeldib ning kui omanik välja ei ilmu, siis pakun kiisule kodu ja armastust elu lõpuni!", kirjutab mees, kes kassikese leidis ja talle peavarju praegu pakub.


Minu jaoks on väga oluline, et eksinud loom alati oma päriskoju tagasi jõuaks. Seda muidugi juhul kui omanik mingi hoolimatu lupard ei ole. Just seetõttu ei lisa ma praegu ega ka tulevikus ühtki täpsustavat fakti selle kiisu kohta. Õige omanik peaks ju oma looma peenemaid detaile ja iseärasusi, linna või küla, ka maja ning tänavat ikka teadma, kuskohast kiisu jalga lasi. Eks ole?

Pärisomanik läkitagu oma kirjake meie gängi postkasti: help@animalrescue.ee