26 juuni 2020

"Jõuluvana kutsub lapsi gängi suvepäevadele!"

Loomapäästegäng on väga lastekeskne ja kui mäletate, siis jäi möödunud aastal raha nappusel jõulupidu pidamata.

"Suvel tuleb Jõuluvana ja õppige aga luuletused, kus mõnest loomast juttu, kenasti pähe!", kutsusin meie pisiperet üles.

"Vana tõbras lükkas edasi või hiilis üldse kõrvale!",
arvas üks vabatahtlikest sõbralikult.

Ei hiilinud ma ühti ja kogu jutt oli sulatõsi. Mu psühhiaater nimetab seda küll skisofreeniaks, aga ise olen teistmoodi arvamusel ja kinnitan jätkuvalt, et Jeesus Kristus, Peeter Paan, Katuse Carlsson, Lumivalguke, Jõuluvana ja Pipi on kõik mu väga head sõbrad. Arst ise tunneb mind Napoleonina ja peab imperaatoriks. Doktor või asi! Tegelikult olem ma hoopis kook ja sellest mittearusaamine näitab ilmekalt Eesti vaimuhaigustega maadlevate arstide taset!

Kes ei tea, siis Jõuluvana puhkab koos paljude teiste soomlastega alati Eestis. Odavam noh! Ka tänavune suvi pole erandiks ja ta lubas ka gängi suvepäevadele tulla. Juulivanal nagu ta end ise puhkuseperioodil kutsub, on aga väike mure. Ja nimelt ka seda te ei tea, aga Jõuluvana on tegelikult nudist, kes kappab oma Saaremaa suvekodus palja karvase peega ringi. Külamehed teda ei karda, aga muttidele ajab hirmu naha vahele küll.

"Heiki, sebi mulle üks korralik punane suvekostüüm! Ma ei saa ju laste ette ihualasti tulla! Pannakse veel kinnimajja ja siis jäävad Jõulupühad tänavu üldse ära. Leia mulle mingi punane maika ja suured punased trussikud!"

Kui kellegil on, siis andke teada, sest sellest oleks ju küll väga kahju kui Jõuluvana kiilakaks aetakse ja detsembrikuus kõik Tallinna vanglasse kingi järele minema peavad. Eks ole? Ja lapsed nüüd siva loomadest luuletusi õppima, paar nädalat on veel aega. On Jõuluvana kingikotiga, milles juba õige mitu kasti maitsvat jäätist sees. On jõulupuu ja batuut, millel lustida. Põhjapõtrade kohta ma ei tea, sest Rudolf keeldus palava ilmaga õue tulema. Siga, mitte põder! Äkki kutsun tema asemel hoopis alpakad külla? Nad ju kuumema ilmaga harjunud, aga ärge võtke seda viimast kui lubadust.