14 juuni 2020

"Hakkab pihta! Noaga kõrri löödud koera nõutakse tagasi!"

Helistas absoluutselt rahuolematu, end Viktorija Votjakovaks (sorry kui nimest valesti aru sain) nimetanud naine ja ei saanud aru miks koera pärast selline avalik lärm üleval on? Midagi erilist ju ei juhtunud!

"Koer käibki meil vabalt ringi! Ta ongi selline Kiviõli vabakäigu koer ja tuli verisena koju. Ma ei tea rohkem midagi, olin tööl."

"Kes teda siis noaga lõi? Teda vigastati ju sealsamas territooriumil! Nii öeldi."

"Keegi Anton vist lõi. Tegelikult ma ei tea. Ma ei tea midagi, aga tahan koera tagasi saada ja kohe."

"Ei saa. Esiteks pole kindel, et ta üldse ellu jääb. Teiseks läheb asi politseisse ja anname parima, et see kohtusse jõuaks. Sestap ma rohkem teiega ei suhtle ja kohtumiseni kohtus!"

"Mida te endale lubate? Kuidas te üldse minuga räägite?"

"Kui midagi ei meeldi, soovitan samuti politseisse ja kohtusse oma õiguste kaitseks pöörduda! Pagana loomapiinajad!"


Ei jõua mina nendega jaurata ja blokkisin tädi ära. Seejärel helistas juba sama mees, kes eile õhtulgi. Antoša ilmselt, hääle järgi taas joogine:

"Kuule sina! Mida seda endale üldse lubad? Me pole midagi valesti teinud!"

Viskasin taas toru ära. Läheb trall lahti. Jälgige aga mängu!