25 september 2018

"Valneri hüva nõu"

1

Palusin Katsil üht koera Muugale vaatama minna ja hellab teine tagasi õnnetu häälega:
"Õues olev koer on küll terve ja liputab saba. Ka toas olev kutsa pole suremas nagu väideti. Jotad siin küll ei ela! Kardina tagant nagu piiluti kuid lahti ei tehta. Mida ma teen? Siin pole ühtki inimest!"

"Võta telliskivi ja viska aken sisse! Kohe tuleb väga palju inimesi kohale!"

2

"Mu koer on väga kõhn kogu aeg olnud, aga nüüd lubasid naabrid loomakaitsesse teatada. Mida teha?"
"Kallis koeranäljutaja,

Olen taolise probleemiga ka ise kokku puutunud, aga lahendasin asja nii, et kuus korra käisin tanklas ja puhusin koera nö täis.

NB! Üle 2 atmosfääri ei soovita sisse pumbata, sest siis võib koer pallina hõljuma hakata ja pahatahtlikud loomakaitsjad näevad pettuse läbi. Loodetavasti olin abiks.

Lugupidamisega, HV"

Minu käest saab alati tasuta hüva nõu! Küsige julgelt!