28 september 2018

Reegel nr.1: “Loomapäästegängi naistel peavad kenad kehad olema!”

“Tere! Ma sooviksin ka teie gängiga liituda, aga ma ei oska väga midagi otseselt loomakaitses teha. MiIlised nõuded teil kandidaadile on?”, päris hommikul reipa häälega naisterahvas telefonis. “Olen pikalt kaalunud, aga Reksiga juhtunud õnnetus sundis helistama!”


“Pole erilisi nõudeid, aga naistel peab kena keha olema! See on Põhikirjas sees ja sellest me väga taganeda ei saa.”

“Siis ma vist hästi ei sobi”, vastab ta naerdes.


“Ma ei lööks kohe käega. Tihemetsa Tiia oli meiega liitudes 124 kilo raske, aga täna reklaamib “Marati” pesu. Meil on eraldi programm vaegsaledatele ja see toimib väga hästi.”
“Teil tundub seal päris lõbus olema?”

“Ega me vist väga ametlikud tõesti pole.”

“Mida ma edasi pean tegema?”

“Mine kodulehele ja ülamenüüst leiad blanketi. Täida see ära ja kogu lugu! Siis võtame juba ise ühendust.”


Kui sa ka igavled ja tahad loomi aidata, siis käitu samamoodi, aga naistel peab kena keha olema. Sellest nõudest me taganeda ei saa! Põhikirjas sees puha!