03 september 2018

"Kas Kose joodiku koer jäigi auto alla?"

"Mul on selline mure, et küla vahel jookseb ringi pisike koer, omanikuks on joobes meesterahvas, kellel ilmselgelt on koerast ükskõik.

Palusime sõbrannaga, et ta koera koju viiks. Selle peale vastati mulle, et “ta on ise loll, jooksis mulle järele!" Koer oleks korduvalt auto alla jäänud ning kui ütlesime talle seda, saime vastuseks, et “las jääb siis” ning tõstis oma õllepurgi suu juurde ning jätkas joomist. Mida teha kuidas käituda?

Istuvad sõbraga pingi peal ja ärritusid kui ütlesin et see ei ole okey. Mul on tõsine mure ja ma ei tea mida teha? Ma ei saa teda enda juurde ka võtta, sest mul endal kassid ja koer, kes võõraid ei usalda. Proovisime helistada ka loomakaitsesse,
aga ei saanud kedagi kätte".

"Kui omanik on olemas, siis las olla, tema vastutab oma looma eest!"


Sitta ta vastutas ja täna saabus minuni info, et loomakaitse liidu jurist Pille jagas selle koerakese otsimiskuulutust. Koerale abi otsinud noored on nii vihased kui kurvad üheaegselt:

"Ta jäigi ilmselt auto alla, sest nüüd otsitakse teda taga. Ma olen nii tige Sinu, enda ja eelkõige selle joodikust peremehe peale! Kõigil on ükskõik ja nüüd see vaeseke äkki piinleb kusklil kraavis vigastatutl! Äkki on üldse surnud!

Sõbrad, kes teavad nimetatud perekonda ütlesid, et ka pereema pidi olema üsna alkoholilembeline ning meesterahvas, kelle pärast eile helistasin üldse, magas täna kõnniteel ja viidi politsei poolt ära. Kahetsen, et seda koera ära ei viinud ....."


Kurb, et nii läks ja loodetavasti on kutsa elus ning leitakse üles. Selles ma pole küll aga sugugi kindel kas ta ikka peaks sellises "järgi jooksev loll koer peabki auto alla jääma" peres elama?

Loompäästegängis on palju rahvast, aga ärge meid üle ka palun hinnake. Me ei jõua igasse punkti ja laupäeva õhtul Kosele kohe kindlasti mitte!

Ka telefoniga on sihuke teema, et üritan seda 10.00 - 22.00 sees hoida, pärast seda enam mitte, sest natuke võiks nagu magada ka või mida teie arvate? Vabatahtlikkusel põhinev loompääste ei hakka kunagi 24/7/365 reageerimisvalmiduses olema. Loodan, et saate sellest isegi aru.