14 september 2018

"Lood elust enesest ehk palju toredaid inimesi!"

1

"Tere kas härra Valner?


"Mina jah"

"Naaber tappis mu kassi jõhkralt ära ja mattis oma aeda. Hiljem viskas meie õuele. Ta on ennegi kasse tapnud! Politsei ei tee midagi ja loomakaitse soovitas teile helistada."

"Kuidas saan aidata?"

"Äkki teete selle mehega midagi?"


"Kas teil mees on?"

"On"


"Aga poeg, kes teie hääle järgi otsustades peaks vähemalt 30.aastane olema?"

"On! Isegi 3 poega on!"

"No vat ja las annavad sellele tolgusele vastu nina siis! Teie kass ju ikkagi!"

"Andke ikka teie, ma ei taha, et mu perel politseiga pahandusi tuleks!"


MNJAH, BRAAVO!


2

"Kas loomapääste?"


"Jep"

"Meil oleks abi vaja! Ja nimelt oleks vaja suuremat kasvu koer kliinikusse viia. Kas saate aidata?"

"Kus te asute?"

"Lasnamäel"

"Siis kohe ei saa. Ma olen ise Ida-Virus"

"Kas kedagi teist ei ole?"

"Viige ise kliinikusse ja ma lepin kokku, et teid kohe ette võetakse Mis koeraga juhtus?"

"See ei sobi! Vaadake, meil on heleda nahksisuga Mercedes, mis maksis päris palju ning me saa verist ja mädast haisvat koera sinna panna! Saate aru?"


VAT EI SAA ARU, AGA 
BRAAVO-BRAAVO!!


3

Steriliseerimiskampaania vähekindlustatud kodanikele ühes Tallinna loomakliinikus. Korraga sõidab maja ette maailma kõige kalleim Toyota Landcruiser Luxury SUV-i viimase aasta väljalase.

Välja astub lipsustatud härrasmees, kes aitab autost välja umbes 150 aastase meetriste prillikaasidega vaevuliikuva vanamemme.

"Liiguta palun nüüd sivem ja vii see kass ometi kliinikusse!"

"Ma ei saa kiiremini käia ja üleüldse mul pole vaja teie kiisut tarida ega lõigata! Hea, et ma üldse tulin!"

"No kurat küll! Tee juba kiiremini! Mul hakkab kohe koosolek vanaema. Tee palun kiiremini! "


BRAAVO-BRAAVO-BRAAVO RIKKUR 25 EUROSE HINNAVÕIDU PUHUL!