06 aprill 2019

"Volli"

"Tere, mina olen Volli ja antud juhul kasutan võimalust ning tänan Rakvere lihameistrid heade viinerite eest", ütles mustkuubne iludus kui ma ta kraaksumisest õieti aru sain. "Need on parimad ja maitsevad kõige rohkem!"

Varesed on targad linnud ning vingemad elavad inimesegi üle kui lastakse ja õnne on. Korteriga sain eelmistelt üürnikelt kaasa ka vabatahtliku kohustuse üht "linnukest" toita. Igal jummala hommikul on ta platsis ja ootab. Kui kauem koikus vedelen, siis tuleb aknapleki peale ja lausa koputab.

Vastik, tüütu, aga omamoodi tore ja armaski. Olen ta ää hellitanud ja raip tuleb juba mitu korda päevas süüa nõudma. Pean vist pidurit tõmbama? Ülbik selline!

Kohilas elas aastaid tagasi papi, kes päästis varesepoja. Hiljem kutsus varesenooruk oma sõbrakesed ka taluhoovis asuva kase otsa elama. Nii nad elasid pikki aastaid ja kui papi küla vahele läks, siis varesekari oli teda ikka saatmas ...

Varestest võiks rääkida kümneid häid ja kümneid halbu lugusid. Mõnedele nad meeldivad, teistele mitte. Üks on aga kindel - tegemist on väga intelligentse ja äärmiselt huvitava tegelasega.

Ja nüüd sõbrad tähelepanu, sest järgneb laupäevahommikune tarkusetera:

"Ärge toitke linde ja loomi! Ja käige ikka mu sõnade, mitte tegude järgi!"