29 aprill 2019

"Tahad ilusat kampsunit? Päieksekudumistest saad!"

Palju on räägitud elukestvast õppest ja ka mina olen astumas vapralt sirge seljaga uutele väljakutsetele vastu.

"Kaua ma ikka nende loomadega jahmerdan?"

Nüüd ma siis teengi esimese arglikke samme modellina.

"Me ei taha ilusaid mehi! Tahame näha vananevaid kiilakaid paksmagusid!", nõuavad tuhanded Eesimaa naised ja nende soovi tuleb austada. Tegelikult pani hea sõbrants Õnne mu tanki kui täna tema juures käisin.

"Pilti on vaja teha koduka jaoks."

"Ei ma viitsi, otsi mõni kenam mees!"


"Ära hakka pihta! Kui sa nõus pole, siis helistan pollarisse ja ütlen, et sa andsid mulle peksa! Sind väänatakse laksust ära!"

"Tean-tean, juba kogetud!"


See ähvardus lõi põhja alt ning selle terrori vastu täna meestel veel rohtu pole. Ühe korra olen litaka juba kätte saanud ja enam ei taha. Sestap olin alandlikult nõus.

MTÜ Päikesekudumid toodang on 100% villane ja pesuehtne käsitöötoode.

Tellimine ja täpsem info: 5114344, Õnne Linkolm. Peagi avatakse ka E-pood

Homme juba uued fotod. Saladuskatte all võin öelda, et müüki tulevad kootud elevandipoja pildiga roosad meeste stringid. Nii tore, nii tore!