12 aprill 2019

"Saagu valgus ja Pässu saigi nägijaks! Vägev!"

Annetuste lunimisel põhinev loomapääste on alandav. Kerjamisel põhineb loomapääste pole eriti võimekas ega jätkusuutlik.

Vaatamata sellele saavad heade inimeste abiga siiski väga paljud loomad elule tagasi aidatud. Asi seegi! Kakoi asi seegi? See on ikka päris suur asi ja kui mitte inimestele, siis hädas loomadele kindlasti!

Haigeid loomi võib päevas kümnekaupa kokku tarida, aga alati peavad nendega faktitruu "lugu" ja fotod kaasas käima, et inimesed ikka teaksid miks ja kellele annetavad. Muidu see asi ei tööta, sest kuulutuse "andke raha, koer on väga haige!" peale ei annaks isegi kõige suurem loomasõber poolt sentigi!



Pahatihti vabatahtlikud seda kahjuks ei tee ja ei jõua mina nende kõikide loomade elulugusid meeles pidada. Nüüd ma kurjustan natuke meie gängi vabatahtlikega täitsa avalikult:





"Te olete võrratud, tublid ja suure südamega inimesed, aga saatke olukorra kirjeldus ning päevakohased fotod, kus on raviprotsess ja arengud näha kui ise kirjutada ei suuda või ei saa!

Kust hädaline tuli, kuidas ravisime ja kuhu ta lõpuks panime. Andke vanade lugude lingid ka ja austage väheke minu aega. Austage lugejat ja annetajat, sest ka nemad elavad kaasa ja tahavad kõike täpselt teada!"


Täna hommikul ma näen, et koer Pässu silmaoperatsioon on siiamaani Petcity kliinikule tasumata!

"Kes on Pässu? Kuskohast ta tuli? Mis tal viga oli? Mis temast edasi sai?"

Pole õrna aimugi peale selle, et koer sai abi ja päästetud. Mäletan, et oli väga viletsas seisus ja vajas kiiret operatsiooni. Mäletan, et Petcity arstid tegid head tööd, aga silmi opereerida ei saanud, sest mingid "näitajad" vastasid surnud, mitte elusa koera omadele ehk, et opilaualt see kutsa enam tõusnud poleks. Mäletan, et odav lõbu see polnud, aga koera seisund stabiliseeriti. Veel mäletan, et nüüd saab juba vaese koera ka nägijaks teha, aga rohkemat ma ei mäletagi.

Võib-olla on mingi kiri kuskil messengeris olema. Kas ma peaksin 4-5 tundi seda kümnete ja kümnete kirjade hulgast otsima? Kas ma peaksin kilomeetrite pikkused kerimised kuskil "taimlainis" ette võtma? Võib-olla, aga pole mul sellist aega ega tahtmist ka mitte. Sestap rõhutan veel - ma pole messengeri inimene ja saatke ikka oma mured ja muu asjakohane inff meilile heiki@animalrescue.ee kui soovite, et abi suudaksin tagada.

Pässu silmisse jõudis lõpuks valgus. Kunagi keegi meie omadest vist ka kirjutas temast. Loodetavasti on lugejatel meeles. Minul pole, sest neid loomi-linde on sadu!

Aga mul on vägagi meeles, et arve summas 490.67 tahab maksmist. Kas keegi sellise "umbluujutu" peale ka annetab? Ma väga loodan ja tänan nii Petcity arste kui kõiki teisi häid inimesi, kes koerakese ravi võimalikuks tegid või teevad. Aitäh!

Loomapäästegrupp MTÜ
EE437700771003183318 

Pässu ravi saab toetada ka meie annetustelefonile helistades:
900 23 23 (10.-)