17 aprill 2019

"Väga sinine lugu"

"Hoiaks veel salajas?"

"Kus tegijaid, seal nägijaid. Nagunii sahistavad ja sosistavad."

"Oleme kapis edasi. See pole ka mingi eriline uudis."

"Häbened või on su "eelmine elu" alles pooleli?"

"Pole midagi pooleli, täitsa otsa sai, sõbrad oleme edasi muidugi. Ta soovib vaid head mulle. Ilmselt sulle ka."

"Siis on hästi"

"Mis asi on hästi?"

"Kevad ja sina ja, et me selle asja ikka ära tegime."

"See on küll hästi, et lõpuks ära tegime."

"Lubasid ju pärast "kimmelungi" rohkem mitte kunagi ühegi naisega ....."

"Lubasin ja andsin endast parima. Ei tulnud vist välja. Veel ei tea."

"Siis on hästi."

"Mis asi on hästi?"

"Kevad ja sina ja sinine värv."

"Sinine on tõesti kena. Sina oled ka. Kevad ei pea tingimata roheline olema!"

"Ei pea muidugi! Sinine kevad on isegi kenam! Sinine meri. Sinine taevas. Sinised meie. Sinised Heidi ja Heiki, läheb vist väga luuleliseks?"

"Millal inimestele räägime?"

"Millest?"

"No sellest!"

"Varsti, ärme veel kiirusta."

"Nagunii puhutakse see lugu suuremaks kui asi väärt! Mõned vihastavad, mõned pettuvad. Mõned tunnevad, et neid peteti."

"Kuidas nii? Mida sa nüüd räägid?"

"Pole õrna aimugi, mida ma ajan"

-------------------------------------
NB! 

"Ärge teie ka veel edasi rääkige! Ma väga palun! Las jääda meie vahele."

"Mis asi?"

"Kui ma vaid isegi teaks? Vägev lugu tuleb sellest igatahes! See on kindel. Küll ma ise varsti räägin teile ka. Otse ja väga ausalt. Luban."