03 aprill 2019

"Kadrina Reks jõudis õnnelikult koju tagasi!"

„Mina ei taha veel magama jääda,
tänav ei maga ka veel.
Kiisu käib õues, tuul tuhiseb mööda,
taevas ei maga ka veel.“


Ja nüüd kallid lapsed räägin ma teile uneloo ühest vanast-vanast koerast Reksist, kes oma perenaise juurest minekut tegi ja üksi maailma avastama läks. Jalutas ja jalutas kuniks väsis ära ning jäi Kadrinas ühe maja ette puhkama. Vana koer jäi silma kohalikule naisele Liina Heidele, kes hakkas vaesekesele kohe abi otsima:



„Nooruse 3 maja ees lamab suur koer, lonkab tagumist otsa, kett ripub küljes!“, kirjutas ta kuulutuse.

Kardeti, et koer on auto alla jäänud. Kui Lääne-Virumaal mõni loom hädas on, siis on üsna tõenäoline, et kohtute Erko Elmikuga Loomapäästegrupist. Mees kohe tahab ja oskab neid loomi aidata ning lõi masinale hääled sisse, et vaesele Reksule appi tõtata. Kuna öösel oli peremeest pea võimatu leida, siis loomulikult viis Erko „külmetava vanuri“ omaenese koju. Mässis aga teki sisse ja sõit võis alata. Reksul polnud selle vastu midagi.


Peremeest otsisid paljud inimesed, aga nädalavahetusel ei suudetud ränduri kodu kuidagi üles leida kuniks esmaspäeva hommikul helises telefon.


„Ma olen täitsa magamata ja mures. Kas koer on ikka teie juures?“, päris hea proua väriseva häälega.

„Meie juures ikka ja täitsa elus!“

„Issand kui hea. Ma ei jõua teid ära tänada ja kartsin, et ei minu silmad enam Reks-poissi näe! Kas te saaksite temaga veel arsti juurde ka minna? 

Ta on juba 13 aastane ja südamepuudulikkusega. Lisaks teeb kasvaja haiget. Las tohter vaatab üle ja kirjutab südamerohtu ja valuvaigisteid ka. Ma maksan rohud kõik ise kinni!

Issand kui tore, et ta ikka elus on! Kartsin, et ei minu silmad enam kallist sõpra näe!“

Taas koju jõudes oli rõõmu taevani ning omanik tahtis vaese Reksi lausa uimaseks kallistada ja musutada.

Kallid lapsed, minge nüüd magama, aga kui te tahate veel selliseid toredaid lugusid lugeda, siis enne voodisse heitmist minge vaikselt emme rahakoti kallale ja võtke sealt kohe peoga seda va rahakest ning saatke see Loomapäästegrupi annetusnumbrile:

EE437700771003183318 , selgitusse kirjutage „Loomade abistamiseks“

Võite muidugi salaja ka issi telefoni võtta ja valige päris mitu korda meie annetusnumbrit 900 23 23


Kiisud ja kutsud on teile väga tänulikud, aga nüüd minge kenasti voodisse, pange silmad kinni ja jääge tuttu! Head ööd!



„Väikesed lapsed kõik magavad juba,
minagi magama jään.
Head ööd autod, tuul, kiisu ja tuba;
unes teid, unes teid kindlasti näen.“