03 jaanuar 2020

"Töötukassas"


"Nimi?", pärib ametnikuneiu üsna tüdinud moel.

"Valner"

"Viimane töökoht?"

"Palgamõrvar"

"Kuidas palun?"

"Professionaalne tapja noh! Inimene, kellele makstakse kui ta soovitud isiku maha lööb."

"Huvitav! Meie andmebaas seda ei näita. Meie andmetel pole te päevagi töötanud!"

"Kas televärki ka pole kirjas? Või Riigikogu? Maksud ju laekusid? Tegelikult hakkas mu tööstaaž jooksma juba 1980!"

"Oodake ma vaatan kohe Maksuameti lehelt, aga seal pole ka ühtki märget teie kohta. Äkki teie viimased kliendid jätsid andmed edastamata?"

"Muidugi jätsid, sest ma koksasin nad ju maha. Te pidasite ilmselt silmas tellijaid, aga nad hoiavad politseiga arusaamatuste vältimiseks madalat profiili."

"Arusaadav, aga millist tööd te otsite?"

"Mõtlesin, et teeks nüüd midagi hoopis teistsugust ja keeraks elus uue lehe!"

"Väga tubli! Elukestvat õpet ning ka ümberõpet meie riik väga agaralt tunnustab ja toetab! Olete kindlasti uuele ametile mõelnud?"

"Äkki prooviks seltsihärra karjääri? Oleksin diivanil roosades stringides 24/7 seksiks valmis ja muudkui naerataksin. Mõned naised ju nii elavad, aga see võimalus peaks olema ka meestel. Võrdne kohtlemine ja võrdsed võimalused, ei muud.

Kindlasti on teil nimekiri jõukamatest sõltumatutest daamidest, kel oma mehest juba totaalne villand on? Sobivusel ja kokkuleppel võin ma nende "meheprobleemi" ka möödaminnes ära lahendada ju!"

"Kahjuks sellist nimekirja meil pole ja ilmselt te vast ka ei sobiks enam",
piidles neiu mu suurk kõhtu ja ninast välja turritavaid karvu, mis tõsi küll, olid ekstra selleks puhuks kenasti patsiks punutud.

"Aga mida siis teil mulle pakkuda on?"

"Me ei jäta ühtki tööotsijat kunagi hätta! Olen lugenud, et päästate loomi ja olete ka mõrtsukas."

"Mitte labane mõrtsuk vaid palgamõrvar! See pole lihtne amet! Kogu see passimine, varitsemine, jälgede peitmine ....."

"Hästi-hästi! Näiteks sobiks teie profiiliga ühe lihakombinaadi pakkumine. Otsime ühisosa loomade ja tapatöö vahel. Elu on piisavalt vilets ja lihunikuna te päästaksite loomi vastikust elust!  Kas panen kirja?"

"No pange siis kui muud tõesti ei leidu."

"Tubli mees! Muidugi minge proovige! Elukestev õpe on tegelikult väga tore! Küll te ise näete ja kogete ka! Ma ju ütlesin, et kindlasti leiame midagi ja me ei jäta kedagi hätta. Juba on homme on esimene proovipäev!"