21 jaanuar 2020

"Gavergate vahekokkuvõte - 11 kassi uutes kodudes, 16 alles ootavad oma inimest."

"Tšau, kuulsin et mingi kõlakas käivat, et üks hall gavercat pandi metsikuse tõttu magama. Ega sa ei tea midagi sellest?", päris Fideelia-Signe Roots täna minu käest karmilt.

"Pole kuulnud. Huvitav, kes lubas? Uuri täpsemalt"

"See inimene teadis nii palju, et arst oli otsustanud magama panna. Teine kuulukas oli veel, et Saue majast leitud üks kass hiljem viidud Sinirebasesse ja seal kohe eutaneeritud. Ta tahtis teada kas ma midagi rohkem tean, aga mul pole aimugi."

"Tervita "SEDA INIMEST" minu poolt ja käigu persse! Oligi imelikult vaikne!"



Ei mina, ei Erko pole eutaneerimsieks luba andnud ja ka ükski hoiukodu pole teada andnud, et taolist asja oleks pidanud tegema. Gavercattidega läheb risti vastupidiselt väga hästi ja inimestel. kes nende eest hoolt kannavad, jagub nende kohta vaid häid sõnu.

Nii palju on segadust, et mul pole veel teada millistes hoiukodudes kassid nr.17 ja 20 asuvad, aga ülejäänutega on kõik vinks-vonks nagu Maksuametis. 
Loodetavasti on homseks ka need kaks kadunud hinge üles leitud.

Eks ma kriban lugusid vastavalt sellele, kuidas mulle fotosid saadetakse. Varsti-varsti kui korralikud fotod käes, hakkan ka kuueteiskümnele gaverkiisule aktiivsemalt kodusid otsima. Täna õhtul sain aga näiteks Kivi-Vigalasse kolinud Kitty kohta kuulda uudiseid. Toon need kohe ka teieni. Perenaine Elga on igatahes oma valikuga väga rahul:

"Enne jõule sai võetud ja algul kartsin, et mu siiam ei saa temaga läbi, aga üllatuseks said. Siis otsustasime, et jääbki meie perele.

Nüüdseks juba mängivad ja näppavad üksteiselt toitu. Ta on nagu väike laps, kellel Bossu kogu aeg silma peal hoiab. Natuke on argust veel sees - tuleb lähemale, aga kui pai teha, siis jookseb eest ära. Küll ta harjub!"

Nüüd siis jälle see lauakatmisjutt! Hurraa! Gavercat nr.2 ehk Kitty on samuti päästetud!