12 jaanuar 2020

"Gavercat nr.3 - TUUL"

Mu arvutis on kaust "Gaveri kassid" ja seal on kõik petisnaiselt ära võetud kiisud kenasti kirjas. Nimesid neil algselt polnud ja, et kuidagigi järge pidada, siis nimetasin nad lihtsalt "gavercat'ideks number ühest kuni kahekümne seitsmeni.

Pole mõtet oma pead vaevata ja heietada miks meie õigusruum taolist petuasja ja loomade sandisti kohtlemist talub. Nii lihtsalt tänaste poliitikute ja kehtiva õigusruumi puhul on ning seda on paganama raske muuta.

"Õppige hästi, minge poliitikasse ja lööge praegused kalgid tüübid minema. Ärge muutuge nende sarnasteks ja siis on mul lootust ka enne surma kunagi näha, et see riik hoolib loomadest nagu seadus ette näeb. Täna võiks Loomakaitseseaduse tühistada, sest seda ei täideta ja selle täitmist ei nõua ka Eesti riik", on mu põhisõnum kui koolilastega kohtumas käin. "Nad pole pahad inimesed, aga neid lihtsalt ei huvita loomade heaolu!"

Poliitikud ärgu hakaku nüüd hingeldama ja jalga väristama! Ma ei lahmi vaid tuginen kaheteist aasta kogemustele, mil olen üsna paljudega teist kohtunud, et seda va "loomasja" arutada.

Tegelikult võiksin lausa välja anda tsitaadide kogu, kus ühe või teise poliitiku arusaamine loomade kohta kirjas. Kuna keegi riigikogulastest pole suutnud midagi jaburamat välja öelda, siis esikolmiku moodustavad järgnevad lugupeetud inimeste suust tulnud ütelused:

1. Kas teaduslikult on üldse kindlaks tehtud, et loomad ja linnud tegelikult ka valu tunnevad?

2. Palume Riigikogu Maaelukomisjonil mitte keelustada loomade kasutamist tsirkustes, sest nii võtame lastelt ära võimaluse näha metsloomi nende loomulikus keskkonnas.

3. Eesti riik ei aita ühtki looma nii kaua kui siin (äkki oli maailmas?) elab kasvõi üks inimene, kes pole oma eluga rahul!

Braavo, aga iga rahvas väärib oma juhte ja sestap ma ei virise. Tegelikult kui eelamainitu ja mõned asjad veel välja arvata, siis on meil ikka paganama hea elada. See on fakt ja ma ei ironiseeri praegu. Täitsa ausalt!

Hakkan teile nüüd riburadapidi tutvustama neid gavercättisid, kes nii nime kui armastava kodu leidnud. Tänane iludus on tabeli kohaselt "Gavercat nr.3", kes sai nimeks TUUL ja kolis eile Mustamäe serva päris oma koju. Õhtul tundis arake kiisu end juba üsna mugavalt nagu fotodelt isegi näete.

Ma ei hakka uute omanike nimesid välja tooma ega neid ka täägima. Miks? Aga sellepärast, et kassidest ilma jäänud üdini kurjust ja pettumust täis olev psühhomaniakk ei saaks häid inimesi ahistama ja vaenama hakata. Ei muud ja närigu minu kallal nagu ta ennegi teinud on! Mul nagu jummalast poogen, mis ta suust välja ajab .....