01 aprill 2016

"Ärge pissige hüppetornist!"

Magu kasvab sellise mühinaga, et varsti on vaja toed alla panna. Sestap otsustasin trenni minna. Palli taga ajama veel ei kipu, sest pump võib streikima hakata, aga ujumine tundus igati sobilik olema. Ja lähengi siis hommikul ujulasse. Huvitaval kombel oli rahvas täitsa korralikult sulistamas ja suplen siis minagi. Korraga kuulen totaalset röökimist: „Sinistes ujumispükstes härra, ärge pissige basseini!“

Saate vist isegi aru, et see sõnum oli konkreetselt mulle karjutud. Pagana mats see vetelpäästja, oleks siis tulnud ja vaikselt sosistanud, aga sedapsi ilmarahva ees lõuata …… No ma ei tea, aga ilmselgelt oli tüübil tähelepanu - ja enesekehtestamisvajadus! Normaalsed inimesed nii ei käituks!



Mina ei löönud aga põnnama ja hõikasin viisakalt vastu: „Mida Te röögite nagu metsaline - kõik inimesed pissivad ju basseini ja miks te ainult minu kallal norite?“
See mõjus ja nüüd vastas punapükslasest vetelpäästja juba palju leebemal häälel: „Loomulikult on teil õigus ja kõik pissivadki basseini, aga mitte keegi ei tee seda HÜPPETORNIST!“

No leidis nüüd ikka enesele õigustuse küll!! Ja üleüldse, tehku siis madalam torn, sest just sinna ronimise ajal mul põiekas peale tuligi ja mida sa ikka suure hädaga teed? Isiklikult leian, et sellised ebaviisakad inimesed ei tohiks küll sellist suhtlemist nõudvat tööd teha ja nii ma ka administraatorile ütlesin. Lubas sõna-sõnalt bossidele mu kaebuse edasi anda. Hää seegi, aga sinna ujulasse ma enam oma jalga ei tõsta ja viin parem rahanatukese järgmisel korral mõnda viisakama personaliga SPA-sse!