17 aprill 2016

Harkujärve tšintšiljad leidsid uue armastava kodu

DSC_0003 (2) Tšintšilla-saaga on selleks korraks läbi ja uus kodu leitud. Kahjuks või õnneks tekkis üsna palju soovijaid ning valikut jagus. Ma soovisin, et saaks selle poisi ja tüdruku ikka koos ära anda, et vältida neile lisastressi tekitamist. Nad ju koos harjunud olema ja küllap läheb uues kohas kohaneminegi siis libedamalt kui vana tuttav ikka kõrval kõssitab. Sestap jäidki sõelale kolm peret, aga sedapuhku mängis ka asukoht rolli ja need jäid Tallinnasse. Muidu oleks pidanud hakkama veel Saaremaale transporti korraldama ja kus ma neid hoidnudki oleksin kõik need päevad. Uus pererahvas tundus igati tore ja lisaks elavad nad mul ka üsna lähedal - saan kasvõi igal hommikul piilumas käia, et kas ikka hambad pestakse loomakestel ää ja kas õhtul ka unelaulu lauldakse nagu seadus ette näeb. Igatahes vabandan kõigi ees, kes karvakeradest ilma jäid. Ärge pikka viha pidage, kontaktid on mul olemas ja küll ma annan teada kui mõni tšintšilja linna vahel vastu jalutab.

DSC_0002Need armsad tegelased olid siis sellest samusest Harkujärve elamisest pärit ning tänud siinjuures vene noortele, kes Anjaga minu eest edasi suhtlesid ja vähemalt need loomad ää päästsid. Täna saan sellest juba rääkida ja nad ostsid sealt ka ühe kassi. Paraku oli see aga haige, mida oligi vaja tõestada ja nüüd on ees üks pikem arstide vahet sõelumine ning muu jama. Anja ise ütles, et tal savi kuna kasse on veel ja tema arsti juurde nüüd küll ei lähe! Mulle proua loomi ei andnud ja väitis, et "oi bljääd kak ljublu životnõh". Üldiselt on need tal aga üle küll, aga tädi üritab veel pappi teenida.
Harjumaa vetkeskus pole minu teada tema elamisse senini pääsenud ja loomakaitse kohta vastanud tädike kaunis emakeeles, et tal "pohhui" igasugune loomakaitse - minu loomad ja viskan kasvõi õue, kui isu peale tuleb. Muide, nii ta lubaski paljudega teha kui maha müüa ei õnnestu. Kuna ta rohkematest loomadest momendil heaga nõus loobuma pole, siis hakkan nüüd juba ise uuesti ta ajusid kottima - mul ka pohhui!
Surikaatidel ja kilpidel on vast kõige suurem häda käes ja sestap üritabki need esmalt mingi valemiga kätte saada. Tänud kaasa elamast!