23 mai 2020

Sulev Jänes: "Ma pole mingi loomapiinaja! Andke kass tagasi!"


See on ka arusaadav, sest ei johmas pea ega tuksis närvid saa olla nii ebavõrdse võitluse õigustuseks. Härra Jänes polnud ometigi olukorraga rahul ja kirjutas täna hommikul Loomapäästegrupile nõudmaks kolme aastast Kiku nime kandvat kassi tagasi.

Lõpuks mees siiski loobus ja tunnistas, et ka ta ema polnud suurem asi peremees kiisule.

Toon Sinuni hea lugeja selle kirjavahetuse muutmata kujul täismahus:

Sulev Jänes: 

"Tere hommikut! 

Kas te püüdsite kass Kiku kinni ja on praegu teie juures ?
Nägin Delfi uudislugu.
Ema igatseb ja nutab taga teda .
3 aastat ikkagi juba olnud.
Vahel emotsioonitses siis ikka jah küll, et mida ma tast , joodikute kass ja tige , küünistas ja hammustas teda kui puuke noppis talt.
Aga ainuke kaaslane tal . Magas tema juures .
Tahab tagasi teda ! Nutab mul siin kõrval nüüd.
Abikaasa suri ära 3 aastat tagasi ja sellest ajast leinab siiamaani. Pole tal kedagi nüüd. Täiesti üksi nüüd seal oma majas.
Vahepeal õiendas jah nii kassi aadressil ja et mina miks tõin ta ? Nii mul viskaski täispeaga sellise teo vahele...
Loomulikult kahetsen oma tegu! Pole teda kunagi enne löönud. Koguaeg käis minu onnis . Ostsin konserve ja parimaid palasid.
Siis ema kah nagu armukade, et miks Kiku selle joodiku juures on ja vahib ?
Ma olen jah niimoodi joonud, et 10 päeva täiesti kaine ja siis kui hakkan viina võtma , kukkunud mitmeks päevaks pudelisse. Nüüd saan varsti 40 ja plaan on joomine täielikult lõpetada nagu mu isa tegi. Hakkab tervise peale ja joon ennast juba väga pööraseks ja meeletuks.
Mis saab siis ? Annate tagasi ? Paluks küll! Andke palun tel.nr , ema helistab teile ise . Ta on ikka väga kurb !
Samuti ma ise igatsen ja mõtlen ta peale. Viiakse kodust ära täiesti võõrasse keskkonda, ega ta pole mingi linna korteri kass. Harjunud õues vabalt ringi käima kogu elu.

Kas mitte midagi ei oska vastata ?
Tel.nr ? Ema helistab ise teile pärast .
Praegu põllu peal
Saame autoga järgi tulla."


LPG: "Loomapäästegrupp keeldub loomi peksvate, näljutavate või muul viisil piinavate inimestega suhtlemisest. Te olete ohuks selle kassi elule ja tervisele ning võimalikud pretensioonid palume esitada kohtule. Selle kirjaga loeme antud suhtluse lõplikult ammendunuks ning rohkem te päringutele ei vasta.



Sulev Jänes:

"OK selge! Kuid see on mu ema kass ! Te ei tohi seaduse järgi kellegile teda anda enne 2 nädalat , siis peate tulema , olukorra üle vaatama ja kui pretensioone pole , kassi tagastama.

Ma ei viitsi ka siin pikalt jama ajada. Mul mutt on küllaltki tige vanamutt , on sõimanud seda kassi ja mind . Võibolla oleks jah parem ta mõnele väga armastavale inimesele anda. Ta on algusest peale mind süüdistanud et selle kassi parmude punkrist siia koju tõin, et õgib ainult ja tige on ja ...


Nüüd sõimas mu kallal , miks kass tema juurde ei tule
Miks joodikuga tahab olla
Kui olin vangis 1aasta, tapolnud talle isegi konserve raatsinud osta
Ainult krõbinatest oli elanud, nii kõhna oli. Nüüd on kosunud.
Ma pole mingi loomapiinaja .
Kõik juhtus põhjusega
Ja Mõrnaja viina toimel. Vino veritas .
Palun anda ta sellisesse talusse , kus ta saab vabalt õues ringi käia ja hiiri püüda. Mune ka paluks mitte maha võtta! Tänan tähelepanu eest ! Head nägemist !