18 juuli 2019

"Perenaine mõistis oma kiisu surma ja tegi kliinikust vehkat!"

"Ma nii armastan teda, aga ravida ei saa - mees lööb mu maha kui ma nii palju kassi peale kulutan", sõnas eile Raadiku uulitsa aknast alla kukkunud kassi perenaine.

"Aga leppige Valneriga kokku ja maksate vähehaaval tagasi", pakkus Loomade Kiirabi Kliiniku administraator.

"Ei tule kõne allagi, sest siis ma pean ju ikkagi maksma! See ei sobi mulle üldse! Kui tasuta saab, siis võiks veel mõelda, aga kui kauaks fiksaatorid peale jäävad?"



"6-8 nädalat on puurirežiim, puhastama ja hoolitsema peate sel ajal ka."

"Oi-oi, pange ta magama!"

"Tahate teda veel näha ka?"

"Ma pole kohe veel valmis. Lähen teen õues ühe suitsu ja nutan peatäie. Siis tulen tagasi"


Tuli ta jeee tagasi ja tädi kadus nagu sitt ihust kui viisakalt väljenduda. Loomulikult saan tal natist kinni ja tarin täiselusuuruses ka teie ette, aga ega see arvet tasu. Nii mõnigi mainib alati, et omanikuga loom ja miks te annetusi küsite? Vat täpselt sellepärast kogumegi!

Eile-täna olid kassipäevad. Eile õhtul leidis Jane Jõhvi linnast imetillukese kiisupoja, kes tagakeha järel vedas. Armas naine pakkus talle peavarju ja tõi hommikul Rakverre Erko Elmiku kätte, kes õnnetu hinge Sõle loomakliinikusse toimetas. Meie parim pakkumine on, et ta visati sõitva auto aknast välja või virutas keegi ilge litaka jalaga. Auto igatahes üle ei sõitnud.

Polnud mul täna veel südant teda igavesele unele suigutada ja andsin aega, lootuses, et äkki hakkab vesi ja toit läbi käima ning ehk taastub. Imesid ju juhtub, aga vaevalt see seljaaju funkama hakkab. Kurb lugu, sest tüüp ise tahab väga elada ja on väge täis ......

Laagri kiisu - ilmselt niiduk lõikas ühe jala otsas ja teise peksis puhta tükkideks. Tuttu.

Kaks pisikest kiisut, kel silmigi veel peas pole, pandi inimesele kotikesega aia külge. Nii armas, et ämbrisse ei topitud nagu meil ikka tavaks! Viimast lauset võtke irooniaga, aga need tüübid jäävad vähemalt ellu. Piimaasendaja ja lutt on ostetud. Käed püsti, kes tahab kassiemmet mängima hakata!

Nähke, mina ka arenen ja täna ei peaaegu ropendanudki ega saatnudki kedagi pikalt! Vägev! Igatahes teeme, mis suudame ja Jumalaga väga ei arvesta, sest see vennike on alati kuskil mujal kui halvad asjad juhtuvad. Teie abile aga kulla annetajad loodame küll. Ilma teie headuseta ei juhtu midagi ja nad kõik oleksid surmale määratud.

Loomapäästegrupp MTÜ
EE437700771003183318
Selgitus: Vigastatud kasside raviks


900 23 23
annetusnumbrile helistades toetad kasside päästmist 10 euroga. Mina tänan!