24 juuli 2022

"Sitt lugu"

Ruudi va tõbras on meisternina sitahunnikute üles leidmisel. Tuleb aga pasakarva kiht peal ja on ülimalt õnnelik.

Kõik arusaadav, sest vaja ju vaenlase lõhnaga kokku teha, et viimane ei märkaks. 

Retriiver Mia oli samasugune. Mu ülejäänud koertel pole taolist tungi olnud.



Eile Ruudi jälle leidis pasalaadungi üles. Eile ta kuulis taas tuhandetat korda kuidas hommikul tuleb "kombinaadi" auto ja juba õhtul on ta pakendatult allahinnatud grilllihana poe riiulil, sest pasamarinaadis tooted on odavamad.

Tal raisal on poogen ja tundub, et nüüd juba nimme teeb, sest naudib kui teda kasitakse. Asja juurde käib raputamine ja siis olen sunnitud ka ise pessu minema.



Aitüma Ruudi, et puhtaks sain! Hea koer! Tubli kutsu ja las lihakombinaat veel ootab. Nüüd saite aru miks ma pea alati vee ääres puhkan?

Ja nüüd vaadake esimest fotot - head isu ja oksendamist! Oi ma olen vastik. Õujeee!