08 juuli 2022

"Mina - maapealne asemik"

"Valga pruudid" lubasid külla tulla. Kohe lähen jõkke pessu. Mets on tehtud ja lõke ootab süütamist.

Mehed läksid neil kaugele tööle. Mnjah, loodus lausa ei salli tühja kohta ja vägisi tulevad meelde nooruspõlve semu Lauri Saatpalu read ühest laulukesest:

"neil asemikuks keegi,
mul tundub endalegi,
et see vist ma ... "

Ärge sapsige sõbrad ja ma pole see mees, kes selja taga näppe taha ajab. Otse vastupidi ja püüan tagada, et seda ka teised isased ei teeks.

Sestap hoian teie naisi tegevuses ja vaid teie heaolule mõeldes korraldan täna gängi Valgamaa rakukesele ürituse "Nudistide, kui vähemuse kaasamine Loomapäästegrupi tegevusse."
Loomulikult peavad sel teaduskonverentsil osalejad olema alasti. Muahahaa ja jõudu tööle seal kaugel-kaugel. Oi ma olen vastik inimene. Fakt.

Niisama piiluvad perverdid hoiab eemal "Ruts Security Service."