24 juuli 2022

"Lapsetoetus ka kuuekümnestele!"

Lapsetoetus 24. aastasele? Sigadus kuubis ja mina nihutaks piiri 60-ne peale. Ise olen täna 57. Olen samuti kellegi laps, mis sellest, et vanemad ammuilma surnud - seda abitum!!!

"Millest selline diskrimineerimine?"

Lumehelbekesd, kes tahavad Estonias Pipi teatritükki kinni panna ühe sõna pärast - teie etteaste ja tehke midagi päriselt ka ära ehk aidake mind ilmsüüta orbu!

Ma ei taha tööle minna ja ei taha ühiskonnale lisaväärtust luua. Tahan vaid lapsena edasi elada!
Aidake! Ma tõesti palun! Ma ju laps alles, mis sellest, et aastaid juba 57. Naisedki ju ütlevad, et kõik mehed on lapsed.

Sestap makske napakad! Lisaks poleks Eesti enam vananev vaid noorenenud ühiskond, kus lapsed näljas virelevad. See avaks taas fondide rahakraanid.

Kallis valitsus! Mõelge te kuradi neetult targad ka eakamate laste peale või äkki olete lastevihkajad?