30 juuli 2022

"Põhjendatud rikkumine"

Ei saa minust eales pollarit. Kes ma selline "kõige õigem" olen, et kelleltki midagi pärida?

Ei saa minust ka kohtunikku, sest äkki eksin ja panen süütu tüübi kinni. Õnneks kohtud ei eksi. Nali. Ainult Ameerikamaa suudab vigu tunnistada. Teised, ka meite oma, mitte.

Jutt ei tule aga tõsine. Sõltuvalt olukorrast, aga pollareid peetakse pahatihti "emmideks." Julgen kinnitada, et see pole nii.

Mõistagi on mu**e, aga ärgem üldistagem. Enamus on siiski täitsa okeid ja keegi meist ei tahaks elada Metsikus Läänes. Eks ole?

Liikluspolitseil on häiriv lisafunktsioon - riigikassa täitmine, aga ka see pole alati primaarne ning sõltub inimesest. Toon paar näidet.

Sõidan mina eelmine kuu ja ületasin veidi kiirust. Peetakse kinni ja päritakse, et, kuhu kiirustan. Küsin vastu, et kas valetan, et kimasin looma päästma või räägin ausalt?

Panustas aususele. Nii ma ütlesingi, et jäin pepusid vahtima. Ta kohe pärima, kus pepud on?

"Näh, vaata! Teispool teed lähevad. Lausa kolm tükki "

Viskas pilgu teispool teed kaugenevatele naistele. Takseeris üle päikeseprillide kohe kaunis pikalt:

"Põhjendatud rikkumine. Head teed!"

Muide, samas kohas oma kümme aastat tagasi lipsasin vilkuva kollasega üle ristmiku.

"Miks kihutame?"

"Ei julgenud sellise libedaga järsku pidurdada!"

"Kus see libe praegu juulikuus on?"

"Ei siin Põhjamaal kunagi tea, kus must jää end peita võib?"

Naeris. Ei saanud trahvi. Ei ole nad emmid ühti ja kõik sõltub inimesest. Täna olen koertega kohas, kus pole pepusid ega pollareid. Libeduse kohta ei tea, sest Põhjamaal võib musta jääd leida kõikjalt. Olge ka teie ettevaatlikud!