22 juuli 2022

"Naljakas lugu Kuressaare Selveris"

Iseteeninduse nn "püstol" keeldus suitsujuustu läbi löömast. Ma kohe müüjatega nõu pidama, et äkki võib siis varastada? Saadeti targema juurde. Sel lõi näo kaameks:

"Ja tulidki kohale?! Käin koeraga jooksmas ja naabrid lubasid sulle kaevata kui seda palava ilmaga tegime."

"Ole nüüd kulla inime, tulen ikka siis kui asi väga halb on. Praegu tahan vaid juustu varastada."

Soovitas otse sildilt, mitte pakendilt triipkood võtta ja nii toimis hästi. Hea nipp.

Tegelikult ma pole üldse kuri ja 90% kaebustele polegi alust. Loomulikult need ei pälvi avalikku huvi. 5% puhul soovitan ja viitan puudustele. Kuulatakse, tehakse kõik korda ja ka neist ei kuule keegi.

Allesjäänud 5 prossa debiilikuid arvavad, et ma olen mõttetu töll, võiksin per**e kaduda, sest polevat ei minu ega kellegi teise asi, mida nad loomadega teevad ja kuidas peavad.

Vaat need on minu "kallikesed," kes jõuavad nii lehtedesse kui telesse negatiivses võtmes. Mõistagi on minu kommentaar vaid üks ja s
iit tekibki mulje, et olen rämedalt julm ja ropp tegelane. 

Ega ma hellita ka, sest olen äärmiselt vilets diplomaat ja kasutan taotluslikult solvavat ning vaba sõnavara. Las nii jäädagi, sest see kuvand sobib mulle hästi ja nüüd korrakem kooris:

"Valner on suurim lurjus, idioot ja mölakas maamuna peal, kes hoolib vaid loomadest ning mitte vaesetest süütutest inimestest.

Repliigi korras mainin, et aastaid enne vähja avastamist kui doonor olin, siis annetati mu veri ka tegelikult ainult loomadele, mitte inimestele. Muahahaa!"