18 november 2019

"1414 - tasuline või tasuta number?"

Tänane päev oli üle jupi aja äärmiselt töine. Kõnesid tuli kohe hommikul palju ja selgus ka põhjus - Erko vajas ise tohtrite abi ja seega suunas kõik hädalised elegantselt mulle.

See pole etteheide vaid nii see tasuta loomade kiirabi ja nõuandeliin 1414 töötabki - kui üks ei saa vastata, vastab teine. Kui teine ei saa, siis kolmas.

Ma nimme kirjutasin sisse sõna TASUTA, sest eelmisel nädalal jõudis lõpuks ka minuni kuulujutt, et 1414 ei maksa hellata kuna vastik Valner kröönib vaesed helistajad puruvaeseks krõbeda minutihinnaga. Lora puha ja pole meil mingit hinda! Küllap see loraja pole ise helistanud, sest muidu ta ju teaks, et tasulistel numbritel on vastav teade ees.


Paar pilti Loomapäästegängi tänastest kundedest, nende seas ka üks hiireke, kes Tallinna kesklinnas inimestele silma jäi. Eelmises postituses kirjutasin "headest inimestest".

Kirjutan ka selles, aga nüüd juba pärisheadest, sest tõenäoliselt on kõik neli piigat, kes hiirele kaasa tundsid, sisemiselt ikka väga head küll. Need inimesed, kes mõistavad hiirekese või mõne teise esmapilgul mitteolulise liigi valu või kannatusi, peavad lihtsalt head olema.

Sama kehtib ka "Eesti Posti" töötaja kohta, kes Suur- Paala tänaval virelevale kajakale abi kutsus. Olge te tänatud! Võibolla nii mõnigi arvab, et see oli mõttetu ajaraisk, aga meie nii ei arva.

Olge te tänatud ja märgake ikka abivajajaid, olgu nad siis kahe- või neljajalgsed või hoopis enesele tiivad külge kasvatanud!