10 märts 2019

"SOS! Naiskad tulge nüüd appi!"


"SOS! HELP! OMG! Naiskad! Tulge nüüd õrnale ja abitule poissmehele appi!", hüüan ma suures ahastuses.

Pesin pesu. Võtan massinast välja, aga teksad puhta "laigulised" ehk loputas kehvalt. Kuidas nüüd ainult loputama saab panna? Kuhu vajutada või mida keerata? Too much mu viie alustamata kõrghariduse jaoks.

Seda ma juba tean kuhu pesu tuleb panna. Seega ärge tänitage midagi! Auhinnaks võib tark avitaja elu lõpuni kõigile rääkida kuidas ta mu pesu pesi, aga tänamatu Valner ei osanud seda hinnata.

See pole mingi auhind, sest naiskad räägivad seda ju nagunii justkui käiksid tänase päevani jääkülmas jõevees meeste sokke pesemas. Õukei, jään siis viis vahekorda võlgu!

"Kus häda kõige suurem, sea abi kõige lähem!", ütleb vanasõna ja naised tõttasid ennast ohverdavalt mulle appi. 

Aitüma nõuannete eest ja kui nüüd püksad puhtaks saab, siis viis vahekorda võitis Kati Pertel Saarepeedilt. Tema vastas hädakutsungile esimesena. Ütle koht ja aeg. Nii lihtne see tänapäeval ongi! 

Lohutusauhind kolm eelmängu ilma suurema madistamiseta võitis teisena vastanud Silvi Lääts Haapsalust. Mina tänan ja lähen nüüd pesumasinaga kaklema. Hoidke mulle pöialt!