16 märts 2019

"Kahekümne aastane tšintšilja"

Teaduslik nimi: Chinchilla lanigera
Eluiga: 10 aastat (in the wild)

"Eluiga 10 aastat vabas loodudes. Vangistuses natike rohkem? A-ha-haa, lubage naerda, sest mina olen 20 (loe kakskümmend) aastat vana ja seda ilma igasuguse naljata.", hõiskab mu tütrepoja lemmikloom selle peale.

Johan käib vanaisa (loe minu) jälgedes ja hakkas ka loomade hingeeluga tutvust tegema. Seda ta ema (loe mu tütar) veel ei tea, aga panime tulevase loomapäästjaga paika täpse ajakava, millised loomad ta millal koju viib.



2017 - kass (täidetud)
2018 - koer (täidetud)
2019 - tšintšilja (täidetud)
2020 - merisiga
2021 - kass
2022 - minisiga
2023 - lehm
2024 - hobune



Momendil töötame Johaniga välja plaani kuidas lehm ja hobune kolmanda korruse korterisse saada, aga küll me miskit ikka välja mõtleme. Kaks pead on kaks pead!