31 märts 2019

"Aega on küll!"

Täna on jälle hala taevani seoses kella keeramisega:

"Ai-ai-ai, magada ei saanud. Oi-oi-oi, tervis on seetõttu naa vilets!"

Halloo! Täie mõistusega ja vähekengi kooliharidust saanud inime oskab ju omi asju planeerida ja sündmusi ette näha. Eks ütle ju Padise kandi vanasõnagi, et iga mees on oma õnne sepp ja aja peremees.

Mina olen küll oma aja peremees ja täna parimas vormis ning lausa plahvatan tegutsemistahtest. Küsite kindlasti, et kuidas see võimalik on?

Väga lihtne - ma keerasin kella ette juba veebruaris. Ettenägeliku inimesena lähen talveajale taas üle kuskil septembri alguses. Kui jahe suvi tuleb, siis isegi juba augustis.

"Aega pole ja aega pole! Seepärast ei jõudnud seda, teist või kolmandat teha!", kuuleme me alatihti rahvast kurtmas.

Hädised vabandused, ei muud. Tark inimene keerab kella ja kui vaja, siis tekitab ööpäeva kasvõi 29 tundi nagu mina. Vat sellised tüübid on oma aja tõelised peremehed!

"Heiki-Heiki, tee see või see asi homseks ära!"

"Küll ma teen, aga alles sügisel!"


Nägite ise - aega maa ja ilm! Ärge rapsige ja sapsige siis! Võtke eeskuju ja ikka positiivselt tuleb mõelda, mu sõbrad! Minge piisava ajavaruga suvele vastu. Tegelikult pole seda varuda vajagi, sest aega antakse piiramatult ilma protsendita pidevalt juurde!

Aega pole! Narrid! Aeg on ainuke asi, mida meil on tasuta lademetes käes keera seda va kellukest ette või taha! Ärge hakake tänama. Tagasihoidliku inimesena tunnen end siis veidi ebamugavalt.