18 veebruar 2019

"Kuu autojuht"

Ilus. Särav. Kindlasti väga kallis.Võtmed on ees. Sõidan natuke ja tunnen end kasvõi lühikest aega härrana. Kiman aga ringi kui korraga märkan politsei diskotulesid tagant vilkumas. Peatun. Pagan küll! Alati on mingi jama kui ma lubadeta purjus peaga ärandatud autoga sõidan!

"Tere, ma olen inspektor Kukeke."

"Tere-tere, kas soovite lube ja tehnilist passi? Või on vaja puhuda?"

"Ei-ei, oleme teid juba pool päeva jälginud ja soovime anda "Kuu liikleja" rinnamärgi". Väga tubli olete ja täidate korralikult liikluseeskirju!"

"Ma purjus peaga olen alati väga hoolas!"

"Ahahaaa, väga vaimukas, kuigi ma alkoholilõhna tunnen küll!"

"Üks õlu ainult. Ah, mida ma luiskan, poolteist tegelikult, paar päeva tagasi võtsin."


"Arusaadav, liiklus on ka meil ju selline, et täitsa ilma promillita on päris hirmus sõita. Head päeva ja jätkake samas vaimus."

"Ikka-ikka, ega ma muudmoodi oskagi!"


Ohh vedas! Täiega vedas. Rinnamärk on ka päris kena .....