12 juuni 2019

Täpi: "Ärge kujutage üldse ettegi, et ma siit puurist välja tulen!"

Lakas pikutav "Kohviveski" teatab, et ei kavatsegi alla tulla. Külaelanikud pidasid nõu kuidas linnamaadam lauda pealt alla saada, kui korraga tuleb Timmu, kel hea plaan varuks olemas. Angerjas aitab ikka jännist välja! See kaader kinufilmist "Siin me oleme" peaks vast igale eestimaalasele meelde tulema.

Samas olukorras olime eile ka Loomade Kiirabi Kliinikus kui Täpit koju viima läksin. Peremehel oli linna asja ja see jäi minu ülesandeks. Täpi ei liikunud aga mitte üks meeter.


"Ärge kujutage üldse ettegi, et ma siit puurist välja tulen!"

Mõni oleks arvanud, et koer on väärkoheldud ja hirmsalt tappa saanud, et nii käitub. Teised seevastu saavad aru, et arad koerad just niimoodi teevadki. Täpi on muidugist selline eriline arguse musternäide, kes suurest hirmust ka hambad sisse lööb. Täpselt nagu mo enda Ruudi.

"Ärme hakka teda traumeerima ja jõuga autosse viima. Äkki veel hammustab ja see võib lõualuule halvasti mõjuda.

Tühja sinust, aga me töö ja vaev läheb tuksi! Peame vist ikka peremehe kohale kutsuma!"
, pakkus dr.Valdeko Paavel lõpuks välja.

Kliiniku enda pesuehtsa koeralausuja Helen Reino mesimagusad keelitused ja naiselikud võrgutused ei kandnud samuti vilja. Angerjat meil ka polnud. Isegi vihmaussi või täiesti tavapäraseid sõbralikke solkmeid mitte. Täpi jäi endale kindlaks:

"Ärge kujutage üldse ettegi, et ma siit välja tulen! No hästi! Ma võin ju püsti tõusta, et teile rõõmu pakkuda, aga see on ka kõik! 
Tahan koju! Kutsuge peremees siia ja kohe."

Nii me tegimegi. Mida sa ikka jonniva lapsega vaidled? Täiesti mõttetu ju!