04 juuni 2019

"Et mu suguelu poleks ohus"

"Et mu suguelu poleks ohus,
on olemas naabriplika, kes nagu kord ja kohus,
nädalas korra või paar või kolm,
tagab, et mu kehalt saaks pühitud tolm.

Mõistagi ei meeldi see tema mehele,
kes enne ei pannud oma kaasat isegi tähele,
kutt on kuri ja tähtis nagu Jumal taevas,
et maapealseks asemikuks mina nagu kapten laevas ...."


Eelnevatele ridadele aitas kaasa eile hilisõhtul tahtmatult pealt kuuldud vestlus kahe naise vahel, kes mu ees Stromkal jalutasid. Eesti keeles kõlas see umbes nii:

"Võtsin seljast kõik ära ja lähenesin kogu oma armastusega .."

"Ja mida tema tegi?"

"Ütles, et jää magama loll!"


Olgu mainitud, et hirmus tahtmine oli naisele läheneda "kogu enda armastusega", aga veel ei tihanud. Rõhk sõnal veel. Nii see kipub minema ja kui mees naisele tähelepanu ei osuta, siis teeb seda keegi teine. Muide, see käib täpselt samamoodi ka naiste kohta, kes oma mehed unarusse jätavad. Paraku vist monogaamiaga kipub just nii minema nagu mõned väidavad, aga mnjah ......