14 veebruar 2019

"Kurb-kurb lugu! 11 aastane Tuti peab oma 79 aastasest perenaisest loobuma ja otsib uut kodu!"

 "Valner aita! Ma palun sind põlvili maas! Leia Tutile uus kodu!" anub lakkamatult nuttev Rakke vanaproua Anne Koppel

"Ära sellist juttu nüüd küll aja. Ma pole paavst ega Jeesus, et anuma peab! Mis sul siis juhtus?“

„Mind pandi haiglasse ja enam ma siit välja ei tule. Mu jalad ei kanna enam ja ma ei suuda Tuti eest hoolitseda. Ta on väga arglik ja hellik, kasvanud ja elanud suure armastuse sees ...“


„Ära nüüd nuta ja keskendu paranemisele. Äkki saad koju. Kindlasti on vallas sotsiaaltöötaja, kes saab sind potitamas käia ja süüa teha. Ta käiks koeraga õues ka.“



„Ei tule sealt keegi.“

„Kas sul lapsi pole?“

„Poeg on Soomes, aga palju Tutile kodu otsimine maksab?“

„Mis sa hullu ajad! Ei maksa see midagi!“

„Tuti on mulle nagu laps. Ta oli kutsikas ja oleks surnud, sest emal oli piimanäärmekasvaja ja piima polnud. Ta kasvas mu rinnal ja lutitasin ta üles. Keegi ei uskunud, et pisike ellu jääb, aga jäi! Ta on nii kallis. Kuule Valner, sa pead talle väga hea kodu otsima!“

„Hakkame otsima ja täna tuleb meie mees sealt läbi? Kus koer on praegu?“

„Naabrimees hoolitseb ta eest. Täna oli öösel nutma hakanud ja siis ta viis Tuti enda juurde. Ma kogu aeg siin haiglas nutan ta pärast. Mu hing enne rahu ei saa kui hea kodu olemas.“ 

„Kas sinna hooldushaiglasse ei lubata teda tuua? Ta ju väike koer ja ei sega kedagi!“

„Ei siia lubata, otsi ikka uus kodu!“


Väsimatu loomapäästegängi raudvara Erko Elmik käis kohal ja tegi Tutiga tutvust. Naabrimees Ints oli imestunud kui ta koera tagasi viis:

„Ma arvasin, et võtad ta kohe kaasa!“

„Me ei hakka koera jõlgutama. Ta niigi Anne pärast stressis ja mures. Ega koer loll ole ja saab aru küll, mis toimub. Kui uus pere kindel, siis viime alles ära. Valner uurib veel seda haiglavärki ka – äkki ei pea ikka vanureid lahutama ...:“

Vat selline lugu ja tõstku aga käsi, kes Annele ta suurimas mures appi tuleb ning Tutile ta päevade lõpuni hoolt ning armastust on valmis pakkuma. Mina tänan! Loo jagajaid ka!

53 230 230 või heiki@animalrescue.ee