06 veebruar 2019

"Auto alla jäänud kiisuke vajab heade inimeste abi!"

Meie eilne patsient on stabiilne, aga olulisi paranemise tundemärke veel ei ilmuta. Käisin teda hommikul vaatamas.

"Ega sa ei tulnud teda magama panema?", olid Kiirabi Kliiniku arstid ehmunud.

"Olete te ka narrid! Millal ma enne olen nõudnud mõne looma magama panemist, kellele te elulootust ja paranemist ennustate? Andke aga taga!"

Lood loomadest on tegelikult paljuski lood inimestest endist ja sellest, kes me hingesopis oleme. Eilsed asjaosalised on head inimesed ja tunnustust väärt. Ei hakka teid härdaks kurva looga tegema ja põrutan kogu lugulaulu ilma emotsioonideta nagu selle kiisu päästmist korraldanud Katrin Lehtveer mulle edastas:

„Tere, ma ajasin just kassi alla, aga ta hingab veel! Mis ma nüüd teen?“

„Kus te olete?“

„Me oleme teel koju, Järvamaal, peaaegu Peetris. Mida me nüüd teeme?“

„ Kas ma saan tagasi helistada? Otsin kohe teile sealt abi“

„Ikka saate“

Helistasin läbi sealse kandi tuttavad ja uurisin arste, kes aidata saaks. Dr.Raivo Raja Paidest oli nõus kliinikusse minema ja kassi üle vaatama. Jeee, ole sa meheks! Kats helistas leidjale tagasi:

„ Tere taas, kuidas teil läheb? Kas kass on veel elus?“

„ Jah panime ta auto peale ja sõidame Paide poole“

„Väga tore, sain seal teile ka arsti. Dr Raja võtab teid kliinikus vastu“


Veidi aja pärast tuli uus sõnum:

„Arst ütles et tegi süstid ära, mis selles olukorras tegema peab, aga saatis meid kiisuga koju. Viin ta nüüd oma koju, aga mida ma temaga teen siis? Ootan lihtsalt kas süstist oli kasu? Enne arsti juurde jõudmist tõusis kiisuke isegi istuma!“

Kas hommikuni saate hoida, siis toimetame Tallinna?"

"Saame ikka!"

Veidi aja pärast saabus aga veel üks sõnum:

„Hei, arutasime kiirelt ja mees toob täna kohe kiisu Tallinna, sest kliinikus on kiisul suurem võimalus siiski ellu jääda. Me ei taha riskida.“

Aitäh Kaija-Liis ja Alar Meister! Absoluutne enamus juhtidest poleks mingi suvalise kassinäraka pärast suvatsenud isegi pidurile vajutada, Tallinna sõidust rääkimata. Te olete lihtsalt imelised inimesed!

Loodetavasti on kassi- ja loomasõbrad nüüd sama imelised ja aitavad sellele loole ilusat lõppu kindlustada. Kiisu võitleb oma elunatukese eest nagu jaksab. Arstid teevad tema jaoks kõik, mida inimene suudab.

Meie saame vaid palvetada ja annetada, et taaskord üks väike ime teoks saaks. Mina tänan!

Loomapäästegrupp MTÜ
EE437700771003183318

ANNETUSNUMBER 900 23 23