26 veebruar 2019

"Hea uudis! Uus doonorkass leitud!"

"Vastavalt Kasside vabastusarmee kommünikeele ja Üleilmsele kiisude iseseisvusdeklaratsioonile, keeldun ma musta kassi verd vastu võtmast!", räuskas Bernie Kiirabi Kliiniku tagaruumis. "Edasi suhelge juba mu advokaat Aivar Pilvega! Ma nõuan punase kassi verd!"

On ikka tänamatu tõbras, aga Pilvega ei julge kohtus küll maadeldama hakata. Kabuhirmus lidusin punast kassi linna vahele otsima."

"Kus häda kõige suurem, seal abi kõige läheb", ütleb vanasõna ja kohe helistas mulle Mustamäe kass Mihkel.


"Tšau vana! Ma võin sellele kisakõrile verd küll anda. Mind ennast päästeti siit garaažide vahelt kui pisike olin ja nüüd on just paras aeg see heategu nö edasi anda. Tegelikult tahan ma muidugi magada ja see lärm kostub mu majani ja segab. Aga sa kirjuta ikka nii, et tahtsin head teha! Eks ole?"

"Saab tehtud!"


Bernie jäi mäletatavasti Viimsis suisa kolme auto alla kui ma viimasena talle otsa põrutanud juhist nüüd õieti aru sain. Kõigepealt kimas üks üle ja pidama ei jäänud, Seejärel tuli teine ja kihutas teel end jalule ajanud kiisu vastasuunas sõitva masina iluvõre vahele sellise jutiga, et tükid taga.

Veidral kombel olid tükid taga hoopis autol ja Bernie'ks ristitud imekass pääses vaid paari murtud koivaga. Imede ime, aga kõik siseorganid jäid terveks! Vaatamata sellele oli kiisu elu ohus, sest maakeeli öeldes, oli ta maailma hullim veremürgitus.

Et te ikka aru saaksite, siis kirjeldan seda nii lihtsalt kui võimalik. Lühidalt oli siis üks verenäitajatest pidevas languses ning kolmekümne asemel näitas laboriskaala kõigest neliteist. Kartsime, et langustrendi jätkudes ta lihtsalt annab otsad, sest arv kaheksa, tähendaks juba kindlat surma.

Ameeriklane Adam ja tema kaasa Elis tulid appi ning nende kass Musta oli vereülekandeks valmis. Paraku tema veri ei sobinud. Kliinikus tekkis isegi väiksemat sorti tülinatuke, sest vereproovi andmeid vaadates, tundus, et ainuke inimlik lahendus oleks eutanaasia. Ühed olid seda meelt, teised jällegi vastu.

Küsisime Bernilt, et kas kõrge palavik ja kehva enesetunne on juba nii talumatud, et ta tahaks tuttu minna?

"Kas ma näen haige välja või? Pange mulle uus veri sisse, lõigake see pagana koib maha ja mul on kiire siit santlaagrist minema saamisega. Varsti hakkab jooksuaeg. Mu advokaat Aivar ..."

"Pane oma suu kinni ja ära räuska, Sa ise oled praegu laksu all ja pilves ning sinu "tolmendamised" vabas õhus on selles elus nüüd läbi!"


Ilmselt olen ma ka ise miskit pruukinud kui kasside keelest arvan aru saavat. Nali naljaks, aga kõik on olnud väga tublid ning seetõttu julgesin ülimalt tõsise juhtumi ka väheke lõbusamates toonides edasi anda. Ega annetusi paluvad lood peagi ju alati kurvad pisarakiskujad olema! Eks ole?

Bernie keeldub igasugu loogika ja arstiteaduse kiuste suremast, mille üle on meil väga hää meel. See kergitab küll arvete suurust, aga need paberitükid on antud juhul küll viimased asjad, mille pärast muretseda. Kes saab, see toetab, kel pole võimalik, see mitte ja nii lihtne see ongi!

Loomapäästegrupp MTÜ
EE437700771003183318


Bernie ravi saad toetada ka meie annetustelefonile helistades:

900 23 23 (10.-)

Mihkel va paksmagu oli õhtul tusasemast tusasem. Minuga ta suurt sõprust teha ei tahtnud ning andis sellest kogu tagasitee ka autos häälekalt teada. Ta omanikke see ei üllatanud:

"Asi pole niivõrd sinus kui selles, et ta ongi meestevihkaja!", naeris peranaine Rebeka Meister.

"Siis on selge, aga siiber on tal ka. See on ka näost näha!"

Loomapäästegrupp tänab kõiki asjaosalisi, kes Bernie päästmisega seotud ja seda toetavad!