09 detsember 2018

"Üldse mitte imal jõululugu!"

"Austatud hr. Valner,

Ma väga vabandan, et julgen Teid tülitada. Tean, et tülitajaid ja tõelisi abivajajaid on Teil küllaga, aga mul ei ole kuskile mujale oma muredega pöörduda. Olen oma hinges juba sassi minemas.

Olen olnud 2 aastat 70% töövõimetuse ja keskmise puudega, sel uuel töövõime hindamisel leiti, et mul puuet pole, sai vaided sisse antud, eks näis mis saab. Minu pension on 252 eurot kuus, kui puue taastataks siis saaksin 43 euri lisaks.



Töökohti minusugusele osalise töövõimega inimesele meie riigis ei ole, sest on vähe ameteid, mida teha tohin. Mul on kaks imearmast kassipoissi, kes vajaksid arstlikku kontrolli. Mul on 2 loomaarsti, keda tean, aga nemad mind ei aita, sest nad ei nõustu, et maksaksin neile 10 euro kaupa. Pank laenu ei anna.

Homme viin oma viimased kullast kõrvarõngad müüki, aga ega sealtki miskit ei saa. Ma ei taha tõesti tasuta midagi saada, aga mul lihtsalt pole raha kohe välja anda, vaid 10 euro kaupa kuus. Siin portaalides rahalist abi paluda ei saa, saad sõimata, mis hirmus.


Mu 8 aastane Patrick vajaks ruttu röntgenit kopsudest, südamest, neerudest, vereproovi diabeedile ja maksale. 2 aastat tagasi sai 3 hammast tal välja tõmmatud, aga praegu on näha, et tugev igemete põletik. Ka keeleäär on punane. Muidu sööb ja joob ja hullab ka.

Ma ostan neile alati head krõbinad, konservid ja pissiliiva. Puudust neil pole, aga arsti juurde minna ei saa. Vajaksin ka abi 5-lt korruselt alla toomisel, kuna ma üle 5 kilo tõsta ei tohi. Ma niigi saan rahusteid ja olen täiesti läbi omadega, sest ei saa midagi teha. Teie teate ehk loomaarsti, kes usaldab ja teeb minuga lepingu, et maksan jupiti aasta jooksul.

Teine kiisupoiss 4a Miki-Gert vajaks ka igemete kontrolli ja vahel punnitamisel on kakil veri, aga kõige pealt mu Patrick mu kallis, minu elu päästja kassike , seda selle sõna otseses mõttes!

Palun Teid!!!! Ma tean, et Teil on palju tööd ja süütute loomakeste hingede päästmist on. Siiski jään lootuses vastust ootama!

Austusega XXX Tallinnast (55XXXX)"

Suurimgi mure saab lahendatud ja pahatihti polegi tegelikult peale tahtmise midagi eriti vaja. Olgu mainitud, et laenu ei pidanudki võtma ning keegi kellegile võlgu ei jäänud. Otse vastupidi ja isegi mina sain 10.- eurtsi kütusekulude ja vaeva katteks.

Siit ka moraal, et alati tasub uhkus alla suruda ja abi paluda. Kui mitte enda jaoks, siis endast sõltuvate isikute või loomade tarbeks kohe kindlasti. Väike vihje ka - meilt päälinnas transporti tellides, saate valitud kliinikutes ka korralikku hinnalandust, mille tunnistajaks antud kirja autor isegi oli.

"Aitüma Sõle loomakliiniku Ketlin Sõstra ja Merili Kesner - inimene sai suurest murest lahti, kiisud leevendust ja mina sain jälle "kangelane" 12 minutit olla! Jeee!" 

Tegelikult ajab mind see jõulukristlus natuke närvi ka, sest mitte keegi ei keela heategusid teha ju aastaringselt! Eks neid tehakse ju ka, aga praegu lihtsalt pasundatakse ja kerjatakse palju-palju rohkem ning see hakkab täiega väsitama Loomapäästegrupp püüab eristuda ja käitume veidi teistmoodi, kuigi ega see just tark mõte ole! Kui mõni elukas aga väga haige on või auto alla jääb, siis pole pääsu muidugist meilgi ......

Hääd adventi, mida see iganes tähendama peaks! Katame lauad! Üks vajalik vihje veel - Sõle loomakliiniku arstid pole jõulukristlased ega ka ärimehed mitte vaid püüavad alati aidata kui vähekenegi võimalik. Hoopis teistmoodi suhtumine! Kiirustage seltsimehed enne kui nad pankrotti lähevad! Loodetavasti seda muidugi ei juhtu!

PS! See põle üldse headusest pakatav jõululugu vaid kannab hoopiski 13. novembri kuupäeva tegelikult.