26 oktoober 2018

"Kuradi siga!"

Läksin mina ühte autopoodi ja kohe pärima:

"Tere! On teil ka head autod? Tahan maasturit!"

"Muidugi on Bentley väga hea auto! Üks maailma parimaid lausa! Peene inglismannide käsitöö."

"Väga hea, see sobib, mul on vaja loomi vedada! Sellesse peaks mahtuma küll!", näitan näpuga kuldse iluduse peale.

"Hind algab 200 tuhandest. Kas ostate sulas või taotlete liisingut?"

"Ega ma mafiooso või poliitik ole, kellele kilekotiga raha tuuakse. Muidugi liisingut."

"Kas teie palk ikka veab välja?"

"Halloo härra! 85%-90% Eesti inimestest ei saa palka vaid sotsiaaltoetust töö eest! Lisaks on mul niigi kohustusi oma laste ja paari panga ees ning sestap pole võimalik tööle minna! Pean kuidagi nihverdama ja mustalt asju ajama!"

"Sellisel juhul te autot ei saa! Ostke midagi taskukohasemat, näites Porsche või Lexus."

"Ma pole nii rikas, et osta odavaid asju! Lisaks Cayenne'sse chihuahuadest suuremad loomad eriti ei mahugi!"

"Kahjuks ei saa me teid aidata!"

"Rassist! Ma võin vaegtõmmu välja paista, aga tegelikult olen ma mustanahaline! Te diskrimineerite ja ahistate!"


"Ikka ei saa!"

"Lisaks olen ma gay!"

"Ikka ei saa!"

"Tegelikult olen ma hoopis mehe kehasse vangistatud abivajav õrn naine!"

"Uks on seal! Hakake juba astuma!"

"Kuule naistevihkaja! Mul on ka sügav puue! Ajukahjustus noh! Invaliide te ju ikka pelgate?"

"Ei pelga. Lahkuge või kutsun turvamehed!"

On ikka siga! Tarisin selle müügijuhi Loomade Kiirabi Kliinikusse ja palusin päevas kuus klistiiri teha. Lähen pärastlõunal tagasi ja loodetavasti on ta meelt muutnud ning saan oma tagasihoidliku loomaveo maasturi lõpuks ikka kätte .....