07 oktoober 2018

"Kas sa oma beebilt ikka luba küsisid?"

"Kas sa oma kahe kuuselt titalt küsisid luba enne kui foto temast postitasid?", on nõuka-aegne komsomolisekretär ja lastekaitseaktivist Kaire (nimi muudetud, õige nimi autorile teada) kodanik Marju (nimi muudetud, õige nimi autorile teada) peale pahane. "Loll ja paha ema oled! Pisi-Leenu (nimi muudetud, õige nimi autorile teada) kindlasti seda ei soovinud! Sinusuguse nö emmega peaks lastekaitse tegelema!"

Üheksa lapse ema ja seitsmeteist lapselapse vanaema Kaire mure on igati arusaadav. Ometigi ma laiendaksin seda teemat lapseõiguste aspektist lähtuvalt veelgi kaugemale.




Selgeltnägijad, meediumid, surmalähedast olekut kogenud inimesed ja teadmamehed väidavad, et reeglina ei taha siia neetud maailma enamus meist sündida.

Veel väidetakse, et laps vaatab pilvepiirilt kogu seda sebimis- ja sigimisprotsessi kuni sünnituseni välja, pealt.

Kuna ta sündida ei taha, siis hüüab ta eriti just algusfaasis meeleheitlikult oma tulevasele issile, kes parasjagu tulevaselt emmelt kleiti üritab seljast kätte saada:

"Ei-ei-ei, ärge palun jamage, ärge palun tehke,
ärge minu sita pärast vaeva nüüd küll nähke
ei ma taha sündida, ei ma taha tulla,
tahan lihtsalt inglina edasi siin olla!"


Kas vanemad kuulavad seda appihüüdu ja jätavad seksivärgi pooleli? Loomulikult mitte! Vähe sellest! Nad lausa naudivad neid piinu ja kuulavad pärast sünnitust vaese lapse nuttu õnnelikena pealt. Ja kui mõni põnn ei kavatse nutma hakata, siis ta aetakse vägisi laksuga pepule röökima!

Kas ei aja närvi või? Muidugi ajab ja mitte vähe! Oi, ma olen praegu tige!




"Ja nüüd ma küsin sinult nõuka-aegne komsomolisekretär ja lastekaitseaktivist, üheksa lapse ema ja seitsmeteist lapselapse vanaema Kaire (nimi muudetud, õige nimi autorile teada), et kas sa ise üldse küsisid oma lastelt, kelle vorpimine on käinud nagu pesuehtne loomategu. Vat seda ma tahan teada?!

"Loll ja paha ema oled! Pisi-Leenu, Aadu, Karl, Lemps. Aili, Leelo, Ats, Alo ja Vaike (nimed muudetud, õiged nimed autorile teada) kindlasti ei soovinud sinusugust koledat paksu lehma oma emaks!

Tegelikult nad ei tahtnud siia üldse sündida, aga sina sülitasid nende Pühale Soovile! Kus nüüd on lastekaitse silmad ja miks see probleem maha vaikitakse?!"


PS! Lugu on ajendatud turmtulest ühe noore ema vastu, kes aeti nutma ja viidi närvivapustuse veerele ainuüksi seetõttu, et julges oma vastsündinud beebi foto Facebooki panna.

Tänan lugemast ja mõelge ikka kaasa! Lisan siia ka oma perefoto. Vasakult paremale: vanavanavanemad Linda ja Loit, lapsed Chrissu, Ronz ja Liisu ning maas istuvad nunnult kõrvuti kõik mu neli lapselast. Ma ise näen ka kuidagi väga nooruslik ja kena sellel fotol välja. Ohh mind eputist küll!

Mulle endale on see kõikidele tänapäeva nõuetele vastav perefoto väga isiklik ja armas. Loodetavasti meeldib teilegi!