01 oktoober 2018

"Naised ajavad ikka asjad väga keeruliseks!"

Hea tuju ja sõnumitega uude nädalasse ning täna saan ma pakkuda nii toredaid uudiseid kui ka ühe kodukootud naljakese, mis millegipärast eile Facebookist ära kadus. See villase viskamine tekitas ka üksjagu segadust nagu Lenka eile õhtul ütles:

"Jeerum, kus korraga hakkas telefon helisema ja kõik pärisid kas ma magan sinuga? Hiljuti suri mul isa ja keegi ei tundunud huvi kuidas ma leinaga hakkama saan, aga nüüd siis sinu nalja peale selline möll!?"
Ei saa mina aru kuidas sai siit mingit suhtevärki välja lugeda, aga ega kõigest peagi aru saam. Looke ise oli aga järgmine.

"Bugrova-Bugrova!!!! Miks sa mind kogu aeg ametlikult Bugrovaks kutsud?"; päris kiirabi kliiniku adminn Jelena karmilt. Vastan siis kodanik Bugrova järelpärimisele.

"Vaadake kodanik Bugrova, asi on selles, et sa pole minuga maganud. Kui me oleksime selle suurtes massides populaarsust kogunud igati normaalse ja loomuliku tegevusega tegelenud, siis sa oleksid doroguša, ljubimaja või Lenotška. Vähemalt mõnda aega .....

Ja siis kunagi hiljem muutuksid staruhhaks või baba Leenaks, sest seks juba muudab mehe ja naise suhteid väga kardinaalselt ja radikaalselt."


Elementaarne ja lihtne! Miks naised küll kõik asjad nii keeruliseks ajavad?