09 mai 2022

"Suveks valmis"

Säherdustele piltidele lisatakse alla "MUAH." 
Pole õrna aimu, mida see tähendab ja sestap lisan oma versiooni, mida tasuks just nii võttagi "muahahaa."

MUAHAHAA: Mu tulevane eksnaine ja lastelaste vanaema Vivika.

Meie tänane sulnis suhe kestis 1 tund ja 16 minutit. Lastelaste saamiseks tuleb enne lapsi teha aga mul vanamehel läks meelest ää kuidas see käib?

Vivika kiusas ja ei tuletanud meelde ka. Vastik tädi. Täiega. See-eest hindab ta väga "sheerimist" ehk jagamist ja tegi mu teiste naiskade jaoks korda 
- pesi puhtaks ja tegi soengugi, mis maakeeli tähendab kiilaks ajamist.

"Mine ja tuleta meelde! Tagasitulles aga kohe pessu ja sööd sidrunit peale!"

"Pesust saan aru, aga milleks sidrun?"

"Ma lihtsalt ei talu pärast ringi aelemisi tont teab kellega su rahulolevat nägu!"

"Ahah. Ma siis läksin ja sidrunid ostan esimese asjana ära."

Minu ja Vivika armulugu, mille kõrval Romeo ja Julia on tundetud käpardid, jätkub 21.mail kell 18.05. 
Püsige lainel, sest siis läheb lappama ja järgmine suhe kestab Suure Plaani kohaselt vähemalt 3 tundi.

PS! Mäletan, et noorest peast sai naistega suudeldud, aga midagi tegin nendega veel. Mis asja ma küll tegin? Ootan vihjeid.