13 mai 2022

Jahu - uus sissetulekuallikas"

Pole saladus, et enamuse mu sissetulekust tagab kokaiin. Viimati läks üks suurem laar aia taha kui Muuga sadamas haarang korraldati.

Sigadus kuubis! Millal nad enne Muugal kontrollinud on? Lisaks läheb sealt seda manti läbi tonnides ja nüüd minu ports peeti kinni? 

Kahtlustan siin kokkumängu ja olen sügavalt pettunud nii tolli kui narkopollarite töös - teie pärast jääb mulle sel aastal nüüd noorem naine ja suurem maja ostmata!

Juristid peavad praegu plaani kas nad saaks selle eest kohtusse kaevata ja riigilt hüvitist nõuda? 

Elus on aga tähtis kohanemine. See käib ka äri kohta. Heiki on hea ärimees ja kohaneb imehästi. Olete vast isegi lugenud, et tänu sõjale hakkab maailma kummitama toiduainete puudus.

Vaat nii ja nüüd ma siva-siva kohanesin olukorraga ja hakkan hoopis jahuga äritsema - pulber on pulber ja jahu hind ületab juba kokaiini oma. 
Peaasi, et jahumüüki kohe ei kriminaliseeritaks.

Veel ei hõiska, aga saan vist ikkagi omale noore naise veel selle aastanumbri sees kätte.