09 mai 2022

"Ruts - maailma arglikum koer!

Ruts - maailma suurim haukuja. Ruts - maailma suurim argpüks. Ükspäev nägi metssiga. 100 meetri kauguselt. Kohe masinasse värisema.

Ajab aga inimesele hirmu nahka küll - turi nagu lõvil ja haugub tigedalt. Lastakse veel maha ja siis jama kui palju.

"Ei-ei sõbrad! Ma ei jäta meelde vaid mulle lihtsalt jääb meelde." 

Tee kaks sammu - kohe shit Ruudil püksis ja minu selja taha peitu. Kardan nii tema kui Nõpsi pärast meeletult, sest näen kõikjal, mis võib juhtuda. Enamasti ei juhtu midagi, aga kutsehaigus, sest minu patsiendid ongi need loomad, kellega mitte kunagi mitte midagi ei juhtu!

Nii, et kallid kaasmaalased. Tean kõiki asju ja arvestan metsaasukate ning nende tittedega rohkem kui te kõik kokku. Tean ja järgin. Las praegu veel naudivad vabadust.

Kui metsas tited käes, siis lähevad rihma otsa. Järgige teie ka. Mina tänan - rohkem elu, vähem surma!